software firewall der virker med netværk
Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 09-10-01 15:13

hej NG

jeg er ude efter en software firewall, der kan fungere i et netværk...... !

venligst
Kasper

Fra : Martin Jensen

Dato : 09-10-01 16:00

!

> venligst
> Kasper

Zone alarm www.zonelabs.com
Det virker.

Martin

Fra : Peter Enger

Dato : 09-10-01 19:15

Jeg vil helt klart anbefale Tinysoft´s firewall.

Hvis du ved lidt om firewall´s kan den sættes op til hvad som helst og er
efter min mening langt mere fleksibel end eksempelvis ZoneAlarm.

http://new.tinysoftware.com/

Mvh.

Peter

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-10-01 01:38

"Kasper Finn Johansson" <kasper@vendepunkt> skrev i en meddelelse

> jeg er ude efter en software firewall, der kan fungere i et
netværk...... !

Hvad skulle du bruge en firewall til uden netværk?

Niels

Fra : Kasper Finn Johansso~

Dato : 10-10-01 11:45

OK ... det jeg mener er at jeg har prøvet flere herunder zonealarm og
den har virket sådan at jeg ikke har kunne kommunikere mennem computerne på
mit lokale netværk ...!

Fra : DUdsen

Dato : 10-10-01 12:54

Kasper Finn Johansson wrote:

> OK ... det jeg mener er at jeg har prøvet flere herunder zonealarm
> og den har virket sådan at jeg ikke har kunne kommunikere mennem
> computerne på mit lokale netværk ...!

Det er et spørgsmål om konfiguration i zonealarm skal de definere en
lokal zone denne kan du sætte sikkerhedsnivouet ned for

Fra : Jens B.

Dato : 10-10-01 13:21

"DUdsen" <dudsen@koen.dk> wrote in message

> Det er et spørgsmål om konfiguration i zonealarm skal de definere en
> lokal zone denne kan du sætte sikkerhedsnivouet ned for

F.eks.: Security, Advanced, Add, IP Range.

--
-Jens B.
www.bruun.com

"Den eneste interesse, vi har, er at tage checken og stikke af" - Peter
Aalbæk Jensen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-10-01 01:24

> OK ... det jeg mener er at jeg har prøvet flere
herunder zonealarm og
> den har virket sådan at jeg ikke har kunne kommunikere
mennem computerne på
> mit lokale netværk ...!

Dit lokalnet kan tilføjes under Security, Advanced, Add,
Subnet...

Niels