PDF filer
Fra : Lars

Dato : 09-10-01 15:09

Hej

Jeg er ved at være godt træt af at PDF filer åbner i et browser-vindue. Kan
jeg ikke få dem åbnet i en "rigtig" acrobat reader, uden at jeg behøver at
gemme dem manuelt på min HD og derefter åbne dem i acrobat reader?

/lars

Fra : Lars

Dato : 09-10-01 15:11

"Lars" <lkj@person.dk> wrote in message news:9pv0df$i3o$1@sunsite.dk...
> [...]
> jeg ikke få dem åbnet i en "rigtig" acrobat reader, uden at jeg behøver at
> gemme dem manuelt på min HD og derefter åbne dem i acrobat reader?

Jeg har prøvet: Start => Indstillinger => Mappeindstillinger => Filtyper =>
sæt et flueben ved »Bekræft overførelse efter åbning«. og det virker ikke :(

/lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-10-01 16:05

Tue, 9 Oct 2001 16:10:56 +0200, skrev "Lars" <lkj@person.dk>:

>Jeg har prøvet: Start => Indstillinger => Mappeindstillinger => Filtyper =>
>sæt et flueben ved »Bekræft overførelse efter åbning«. og det virker ikke :(

Der er vidst desværre ikke andet at gøre end, at højreklikke og
vælge »gem som..«.

Det sjove er, at ovennævnte virker på (næsten) alt andet hos mig,
f.eks. *.doc og *.xls.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lars

Dato : 09-10-01 16:52

> Det sjove er, at ovennævnte virker på (næsten) alt andet hos mig,
> f.eks. *.doc og *.xls.
> --

Disse typer fungere også fint hos mig, men acrobat er på en eller anden måde
integreret i IE

/lars

Fra : Lars

Dato : 09-10-01 17:35

Her fundet det lille flueben som skal fjernes. Det er i Acrobar programmet
det skal gøres, under Perefrences > general fjern Web browser integration
:)

/lars

Fra : guf

Dato : 10-10-01 12:17