Hvor køber man tisselagner
Fra : Ole

Dato : 09-10-01 07:57

Hej

Jeg står og skal bruge nogle tisselagner i fuld størrelse 90x200 eller
ihvertfald størst muligt.

Jalsøe sælger nogle frimærker i 60x90 til 100,- men det er alt for småt/dyrt
synes jeg.

Er der ikke andre steder man kan købe sådanne gummi-tisselagner.

På forhånd tak

Ole

Fra : Søde Mus

Dato : 09-10-01 08:19

Du kan købe det i metermål i Jysk Sengetøjslager til omkring kr. 49 pr.
meter - jeg mener det er omkring 1.20 bred.

mvh
Trine

Fra : Nicolai Lang

Dato : 09-10-01 22:23

On Tue, 9 Oct 2001 08:57:06 +0200, "Ole" <obj@atomb.dk> wrote:

>Jeg står og skal bruge nogle tisselagner i fuld størrelse 90x200 eller
>ihvertfald størst muligt.

Kirudan sælger i metermål - jeg mener det jeg har købt er 140 cm
bredt. Prøv og ring og spørg. http://www.kirudan.dk

- Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com