DAM QUICK® Power Champion LDL 450
Fra : Jan Dalgaard

Dato : 08-10-01 21:36

En af mine venner overvejer at købe nyt havhjul og er
blevet lidt forelsket i DAM-hjulene, da han mener de
har det han skal bruge. Men vi har ikke mødt mange
med praktiske erfaringer med disse hjul. Hvis der er
nogen her som enten har et eller kender nogen som har
noget at sige om dem, vil vi meget gerne høre nærmere.

Han ligger i overvejelser omkring 450'eren.
Håber på hurtigt svar.

--
Med Venlig Hilsen
Jan Dalgaard

Fra : Killalot

Dato : 09-10-01 12:15

Jeg bruger selv et Penn GTI 330, som er et meget stærkt og solidt hjul - jeg
er glad for det og har brugt det på revet, på dybvandsture fra norsk havn og
på langture fra Hanstholm gennem de sidste fire år uden problemer.
Gearingern er 1:3,5 hvilket ikke er så meget, men på den måde bliver hjulet
aldrig vanskeligt at dreje selv ved fangst af meget store fisk på dybt vand.
Ved brug af 0,38 fireline eller dynawire kan der være ca 400 meter line på -
og det er som regel nok.
Det var bare en anbefaling af et andet hjul, jeg kender ikke DAMS hjul
særlig godt.
- Elleers har shimano lavet et meget fedt hjul TLD, men det ligger i en lidt
anden prisklasse, end penns og det er super.
Held og lykke med købet
Winnie

Fra : Kaj

Dato : 10-10-01 16:23

Er der ikke noget med at DAM er gået konkurs hvis det er rigtigt kunder jo
godt blive noget med evt. reservedele

Hilsen KAj
Jan Dalgaard <jandalg@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:L3ow7.7109$%D3.497069@news000.worldonline.dk...