bootdisk
Fra : Stephan Henningsen

Dato : 08-10-01 18:07

Er her nogen, som har prøvet at strikke deres helt egen boot-
og rootdisk sammen fra bunden af? Jeg har brug for hjælp.

--
Stephan Henningsen /
/ tisprut productions[tm]

Fra : Carsten Holck

Dato : 08-10-01 21:11

"Stephan Henningsen" <stephan@levelout.tisprut.dk> skrev i en meddelelse
> Er her nogen, som har prøvet at strikke deres helt egen boot-
> og rootdisk sammen fra bunden af? Jeg har brug for hjælp.

> [...]
Prøv lfs ( linux from scratch) eller from bootdisk HOWTO
god fornøjelse - det er ikke så svært..........

/@rstan

Fra : Stephan Henningsen

Dato : 08-10-01 22:31

On Mon, 8 Oct 2001 22:10:30 +0200, Carsten Holck wrote:

>"Stephan Henningsen" <stephan@levelout.tisprut.dk> skrev i en meddelelse

>Prøv lfs ( linux from scratch) eller from bootdisk HOWTO
> god fornøjelse - det er ikke så svært..........

Har prøvet Bootdisk-HOWTO og kan ikke få det til at virke.
Kan du hjælpe? Evt. se på:
http://212.10.213.240/~stephan/bootdisk/
http://212.10.213.240/~stephan/bootdisk.tar.gz

--