Adsl+deling af internet+ have en server
Fra : Mullemanden

Dato : 08-10-01 16:23

Er dette muligt hvis jeg får en internet forbindelse hos WOL 512/256 med usb
modem
Kan jeg så ha en server op og køre?
Kan jeg dele internettet med med den anden computer jeg har i ISC i windows
2000????

Det ville være dejligt med lidt hjælp hvis i gider !!!!!
Jeg kører nemlig stofa nu men gider ikke deres skide 4 gb kvote for 200.-
Jeg vil ha fri trafik

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-10-01 16:52

"Mullemanden" <daywalker@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er dette muligt hvis jeg får en internet forbindelse hos WOL 512/256 med
usb
> modem

Nej..du kan få 512/128 med modem

> Kan jeg så ha en server op og køre?

Ja det kan du godt for du får fast IP adresse.

> Kan jeg dele internettet med med den anden computer jeg har i ISC i
windows
> 2000????

Ehmm...ikke lovligt i hvert fald . Med USB modem er det kun tilladt at
koble 1 computer til, ifølge kontrakten med Tiscali.

> Det ville være dejligt med lidt hjælp hvis i gider !!!!!

Jamen det gider vi da

> Jeg kører nemlig stofa nu men gider ikke deres skide 4 gb kvote for 200.-

Ehhmm...du downloader meget?. Mere end 100 MB om dagen??

> Jeg vil ha fri trafik

For du også med ADSL

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Lars Christensen

Dato : 08-10-01 17:03

On Mon, 8 Oct 2001 17:52:15 +0200, "Finn Jensen"
<info@shannon-fly-dressing.dk> wrote:

>usb
>
>Nej..du kan få 512/128 med modem

Du kan nu godt få en 512/256 med modem hos Tiscali (WOL) og det koster
445 kr om måneden - har selv lige været inde og tjekke det på Tiscali
ADSL side
http://signup.tiscali.dk/index.phtml?adsl_c_x=1&partner=&location=&cname=&curl=&cimage=&signup-wol-id=e0c33ad74005c12d38731f808fd0b13e

Lars

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-10-01 17:23

"Lars Christensen" <hawk@grin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
http://signup.tiscali.dk/index.phtml?adsl_c_x=1&partner=&location=&cname=&cu
rl=&cimage=&signup-wol-id=e0c33ad74005c12d38731f808fd0b13e

Jep..det er ossé rigtig Jeg kiggede blot på oversigten. Men da jeg fik
ADSL hos WOL kunne man dog ikke.

--
Venligst
Finn Jensen