Forår i luften ?
Fra : Michael Schroeder

Dato : 23-11-00 11:20

Jeg har snart set adskillige bøgetræer (i hække) der er begyndt at vise små
grønne blade.
Vores marguritter blomstrer også stadig fint.
Min kollega's blomsterløg skyder lystigt.

- og vi har endnu ikke haft nattefrost...

Det er godt spændende hvad "vinteren" vil medføre - hvis den overhovedet
kommer ???

mvh Michael

Fra : N/A

Dato : 26-11-00 19:14

Fra : Preben Mikkelsen

Dato : 26-11-00 19:14

{snip...}

>og mine roser blomstrer for tredje gang!
>
>Mon det har noget med den klimakonference at gøre?
>
>Venlig hilsen Birgitte Abkjær

Næppe. Det er nok mere nærliggende at tro at den har noget med det 11 årige
solpletmaximum at gøre. Med de nuværende oliepriser er det trods rart med
lidt lune vinde sydfra.

mvh
Preben

Fra : Ann Nielsen

Dato : 28-11-00 19:58

Michael Schroeder <mis@fabel.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vir0f$asd$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Min kollega's blomsterløg skyder lystigt.
>
> - og vi har endnu ikke haft nattefrost...
>
> Det er godt spændende hvad "vinteren" vil medføre - hvis den

Min forsythia blomstrer i øjeblikket, og nogle af stauderne er
begyndt at skyde fra bunden, samtidigt med at de stadig har
blomster i toppen.
De tallerkensmækkere, jeg såede i sommer, er frodigt grønne og
tætte, med lysende røde blomster.
Jeg venter spændt på, at vintergækkerne dukker op, så jeg kan
have sommer- og vinterblomster på én gang.

Ann

Ann

Fra : Marianne Selvig Olse~

Dato : 29-11-00 20:06

Det lyder som om I synes det er sjovt, at vinteren opfører sig sådn. Jeg
synes det er noget rod! Selvfølgelig er det ok at se, når der sker noget
anderledes hanven, men det er ikke som det skal være. Jeg vil gerne have
frost - om ikke andet så for humørets skyld. FROST TAK!

Mange hilsner fra en længselsfuld Marianne Selvig Olsen