hvordan kan PROFTP skode SÅ MEGET
Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 08-10-01 00:29

Jeg har et MEGET STORT problem. Måske er det fordi det system 60 fejl?

med userconf har jeg oprettet brugerne mikkel under gruppen netuser og
bach under gruppen ftpuser.

Når jeg logger på med mikkel kommer jeg logger jeg fint på ftp serveren
men bruger jeg bach går det helt galt. proftp skriver:

Bach chdir ("user/bach"): nosuch file or direcotry

Så tænker jeg, hhmm, og prøver og skifte bach over i gruppen netuser og
pludselig er der ingen problemer. Skifter jeg så bach over i gen i
gruppen ftpuser virker det igen ikke.

Hvad går der galt. Netuser blev oprettet ligeefter en frisk
installation. ftpuser blev oprettet idag. Men alligevel. Hvad går der
galt. Nogen som kan hjælpe.

MVH Mikkel Bundgaard