msjava.dll
Fra : Mogens Pedersen

Dato : 08-10-01 00:05

Hej.

Når jeg er inde på www.rd.dk og kigger på renteudvikling og gerne vil skifte
til visning af flexlån så får jeg konsekvent en meddelelse, at der er en
fejl i filen msjava.dll. Det sker kun på den maskine med WIN-ME ikke på
WIN98. Er det en fejl i IE5,5 eller er det en fejl i styresystemet?, for så
må jeg hellere spørge der.
Kan det være noget med opsætning af Ie5.5??
Ja, jeg har prøvet at geninstallere IE5.5 og det hjalp mig ikke.

Håber at nogen kan svare.

Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-10-01 01:31

Mon, 8 Oct 2001 01:05:18 +0200, skrev "Mogens Pedersen"
<mogens@solvberg.dk>:

>Når jeg er inde på www.rd.dk og kigger på renteudvikling og gerne vil skifte
>til visning af flexlån så får jeg konsekvent en meddelelse, at der er en
>fejl i filen msjava.dll

Prøv at kør en Windows Update og hent en ny JVM (Java Virtuel
Machine), hvis det bliver anbefalet.
--
med venlig hilsen
Knud