Problem m. Cordless Desktop Optical 2001
Fra : Søren Houen

Dato : 07-10-01 23:20

Hej.

Jeg har netop erhvervet mig Logitech Codless Desktop Optical 2001, og jeg
synes det er meget lækkert. Alt virker perfekt, bortset fra en lille
detalje, som er ved at blive meget irriterende!

Hele tiden popper guiden "Sikret tilstand" op på skærmen. Det er åbenbart
noget med, at den prøvet at lave en sikker forbindelse mellem tastatur og
modtager, men det kan ikke lykkedes. Jeg har prøvet gang på gang, men guiden
bliver ved med at poppe op efter et vist interval, og det er ved at være
meget irritende. Til tider viser den, at nu er der en sikker tilstand, men
det varer ikke længe.

Er der nogen der ved om en måde, man kan løse dette problem på eller helt få
den til at ignorere, om der er en sikker forbindelse eller ej?

På forhånd tak

Søren Houen

Fra : Madsen

Dato : 08-10-01 00:18

Søren Houen skrev:

> [...]
>
> Er der nogen der ved om en måde, man kan løse dette problem på
> eller helt få den til at ignorere, om der er en sikker

Jeg oplevede nøjagtig det samme på mit sæt. (På Win2000 Pro DK.)
Efter installation af driveren var sikker forbindelse ikke slået til,
men jeg skulle jo så lige ind og kigge hvad det var og fik det slået
til. Efter næste genstart brød helvede løs.
Først kom der et vindue op der fortalte at der ikke kunne skabes
sikker forbindelse, men hængelåsen nede i systray viste at for-
bindelsen var sikker.
Problemet forsvandt da jeg gik ind og koblede sikker forbindelse fra
igen. Jeg mener at jeg skulle gøre det 2-3 gange før den fattede at
jeg virkelig ville slå det fra.
Prøv at gå ind i Logitech Itouch > Forbindelse > Sikret og slå det
fra, hvis du ikke allerede har prøvet det.

--
Mvh Madsen
Remove "who" in e-mail.