Hjælp Dejan Flasher
Fra : Blue

Dato : 07-10-01 21:23

Hej

Jeg har brug for hjælp til at fjerne simlåses på min Nokia 3310. Jeg købte
et flasher kabel hos activemobiles.com som skulle passe til Dejan flasher.
Efter at have modtaget kablet har jeg læst om Dejan programmet på flere
sider.

Jeg downloaded *.fls filer samt f_loader.bin men intet skete, derefter har
jeg
prøvet med forskellige f_loader.bin og fundet Intel 28F160B3-T, størrelse
16Mb
som skulle passe til Flash ID: 00898890

Men programmet skriver følgende:

Boot Loader is Ready.
Flash ID:00898890
Flash Loader is Ready.

Flash Loader Init Error! Tx=0

Har prøvet med forskellige printer port opsætninger ECP+EPP, EPP, ECP uden
held.

Hjælp mig. På forhånd tak

Fra : T.Madsen

Dato : 08-10-01 09:21

Hej Blue
du kan ringe til mig så skal jeg hjælpe dig ring 51308219
mvh Thomas
----
Hjemmeside hvor der låses mobilos op
www.simlaasen.subnet.dk

--
Blue <xo@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bc0b9ce$0$244$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Deaster

Dato : 08-10-01 10:09

"T.Madsen" <telefonmanden@sol.dk> wrote in message
> Hej Blue
> du kan ringe til mig så skal jeg hjælpe dig ring 51308219
> [...]

Hvad er den af, har du fået ny usenet udbyder, hvorfor dog det?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

KLIP>

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-10-01 12:44

Deaster skrev:

>Hvad er den af, har du fået ny usenet udbyder, hvorfor dog det?

Thomas har vist flere gange skiftet frem og tilbage mellem Sunsite og
TDCs server.

Thomas, hvorfor har du fjernet linket til din gæstebog på din
hjemmeside?
http://www.simlaasen.subnet.dk/tools/guestbook.asp

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Deaster

Dato : 08-10-01 13:23

> Thomas har vist flere gange skiftet frem og tilbage mellem Sunsite og
> TDCs server.

Ahhh, ok jeg syntes bare den var lidt for oplagt.

Fra : sexygirl

Dato : 08-10-01 14:10

Hej lasse
Noget jeg hader SÅ er det folk der LYVER og ikke en gang TØR sende deres
email adresse når de lyver så vandet driver derfor er den blevet fjernet og
er der nogle der er blevet snydt af mig vil jeg da gerne have at de går til
politiet med det !!!!!!! DET ville jeg da gøre hvis det var mig !!!!!! det
ville alle normal tækne da gøre hvis de er blevet snydt ikke og lasse den er
vist ikke til dig ( TROR JEG DA IKKE )
mvh Thomas
----

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:i743stofvkmanjhclv81udrpbblrtna75i@news.inet.tele.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-10-01 14:34

sexygirl skrev:

>Noget jeg hader SÅ er det folk der LYVER og ikke en gang TØR sende deres
>email adresse

Enig, jeg sletter selv indlæg i min gæstebog når folk ikke skriver
deres mailadresse.

>når de lyver så vandet driver

Det skal jeg hverken kunne af- eller bekræfte om de gør.
Jeg forstår primært de indlæg som 'svar' på irritation af din tidl.
opførsel her i gruppen.

>er der nogle der er blevet snydt af mig vil jeg da gerne have at de går til
>politiet med det !!!!!!!

Hvis det var mig, så ville jeg nok bede folk om at rette henvendelse
til mig i første omgang. Jeg har haft en enkelt kunde, hvor telefonen
af en eller anden grund ikke var blevet låst op da han fik den retur.
Han blev meget gal, troede jeg med vilje havde snydt ham. Han fik
selvfølgelig åbnet sin telefon og fik alle pengene retur - så var alle
glade igen.

>DET ville jeg da gøre hvis det var mig !!!!!! det
>ville alle normal tækne da gøre hvis de er blevet snydt ikke og lasse den er
>vist ikke til dig ( TROR JEG DA IKKE )

Du behøver ikke at skrive, at den ikke er møntet på mig, hvis den ikke
er det.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-10-01 15:08

Ok lasse men det var ikke møntet på dig sorry hvis det skulle forståes sådan
--
Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:tja3st435fgdbmgqrf1tp7d9svj81p5tc2@news.inet.tele.dk...

> Enig, jeg sletter selv indlæg i min gæstebog når folk ikke skriver
> deres mailadresse.
---------------
ja men jeg gider ikke side og slette indlæg så heller være foruden
--------------

> Det skal jeg hverken kunne af- eller bekræfte om de gør.
-----------
nej hvor skulle du da også vide det fra ??
----------------
men havde jeg snydt folk var det jo nok kommet frem noget før og ikke bare
fordi jeg har fået hjemmeside
-----------------
> Jeg forstår primært de indlæg som 'svar' på irritation af din tidl.
> opførsel her i gruppen.
--------------
Rigtig men jeg har aldrig løget ej heller snydt nogle og kommer heller
aldrig til det

------

> [...]
> Han blev meget gal, troede jeg med vilje havde snydt ham. Han fik
> selvfølgelig åbnet sin telefon og fik alle pengene retur - så var alle
---------------------
Igen har du ret
________

> Du behøver ikke at skrive, at den ikke er møntet på mig, hvis den ikke
> er det.
>
> venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
mvh Thomas
----

Fra : Deaster

Dato : 08-10-01 19:56

"sexygirl" <vte@c.dk> wrote in message
> [...]
> ville alle normal tækne da gøre hvis de er blevet snydt ikke og lasse den

Apropos email og nicks, hedder du sexygirl eller hur??

Sorry kunne ikke lade være

Fra : T.Madsen

Dato : 08-10-01 23:37

Deaster <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9pssof$2615$1@news.cybercity.dk...

> Apropos email og nicks, hedder du sexygirl eller hur??
Hvad jeg hedder er jo komplet ligegyldig jeg gider ikke dette mundhuggerri
mere
mvh Thomas
------

Fra : Deaster

Dato : 09-10-01 07:17

> [...]
> nyhedsmeddelelse:9pssof$2615$1@news.cybercity.dk...

> Hvad jeg hedder er jo komplet ligegyldig jeg gider ikke dette mundhuggerri

Joo men det var dig selv der kom ind på emnet om identifikation, og sexygirl
er måske lidt svært at identificere folk på, medmindre man har set
vedkommende.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 08-10-01 14:13

hvor mange vi du have ????????????
mvh Thomas
----

Fra : Deaster

Dato : 08-10-01 19:55

"Thomas Madsen" <th2@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> hvor mange vi du have ????????????
> mvh Thomas
> ----
> Hjemmeside hvor der låses mobilos op
> www.simlaasen.subnet.dk

Du fik dem her i overskud: ????????????

Tjek min sig., der står en del gode ting bl.a om hvordan man quoter rigtigt.