Hjælp Dejan Flasher
Fra : Blue

Dato : 07-10-01 21:16

Hej

Jeg har brug for hjælp til at fjerne simlåses på min Nokia 3310. Jeg købte
et flasher kabel hos activemobiles.com som skulle passe til Dejan flasher.
Efter at have modtaget kablet har jeg læst om Dejan programmet på flere
sider.

Jeg downloaded *.fls filer samt f_loader.bin men intet skete, derefter har
jeg
prøvet med forskellige f_loader.bin og fundet Intel 28F160B3-T, størrelse
16Mb
som skulle passe til Flash ID: 00898890

Men programmet skriver følgende:

Boot Loader is Ready.
Flash ID:00898890
Flash Loader is Ready.

Flash Loader Init Error! Tx=0

Har prøvet med forskellige printer port opsætninger ECP+EPP, EPP, ECP uden
held.

Hjælp mig. På forhånd tak

Fra : oksi

Dato : 07-10-01 22:24

Hei Blue,

Prøv heller "Jethro Unlocker"
Dette programmet har fungert bra på min 3310.(veldigt enkelt)

Mvh
Øksi

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Kristensen

Dato : 07-10-01 22:30

Hej!
Prøv på en anden computer!

Mvh. Lars

Fra : Morten Jensen

Dato : 08-10-01 07:53

> Flash Loader Init Error! Tx=0

Det lyder som om at kablet ikke virker eller ikke er monteret korrekt..
TX= transmittere....

Prøv at vride og dreje med det så kommer det som regel...

Morten

Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
eller ring på tlf. 60 60 65 65 -Kolding
Nokia - Siemens - Ericsson

Fra : Suhr