Skærme
Fijala 3554
nokia skærmen der døde :(
Fra : Class

Dato : 07-10-01 21:07

Hejsa.
Her til aften sad jeg og spillede lidt på min skærm som der virkerde helt
fint. Forlod skærmen for at spise lidt mad og da jeg kom tilbage var den
slukket og nu virker den ikke mere(vil ikke tænde igen). Eftersom den har
3års garanti fra nokia(viewsonic??) hvor skal jeg så sende den til rep.?
Nokia har jo solgt deres skærmmærke til viewsonic og det firma har ikke en
dansk side. Nokia's danske side henviser bare til den nye ejer??

Hvem skal jeg snakke med for at få den til at virke??

Mvh En fortvivlet bruger :(

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 08-10-01 15:22

Class wrote:

> [...]
> dansk side. Nokia's danske side henviser bare til den nye ejer??
>
> Hvem skal jeg snakke med for at få den til at virke??

Jeg vil gætte på at du skal spørge hos:

VIEWSONIC DENMARK

TEL +45 7022 1171 FAX +45 7022 1181

Lyngbyvej 20