av av av...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-10-01 19:45

min spinkle dreng på 7 år har skadet sit "udstyr"...
han er åbenbart kommet til at rive forhuden løs fra hovedet på
tissemanden... hvordan det er sket på i ikke spørge mig om... men faktum er
at han på oversiden af hovedet har et rødt mærke og et "hul" op under huden
på ca 1 cm bredde.... som om slimhinden har fået et hul og har løsnet sig...

min plan er at ringe til lægen i morgen og snakke med ham om det da han ikke
virker synderligt generet af det ( ikke mere end normalt når man er øm i de
nedre regioner)
er der nogen af jer der har oplevet noget lignende med jeres drenge??

jeg har lige snakket med vagtlægen der mener det er meget normalt og at det
er forhuden der løsner sig så den bliver "normal"..... det stoler jeg så
på.... men derfor vil jeg gerne høre jeres mening og historier alligevel...

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Jesper Skovlund

Dato : 07-10-01 19:55

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> er forhuden der løsner sig så den bliver "normal"..... det stoler jeg så
> på.... men derfor vil jeg gerne høre jeres mening og historier

Hej Sabina

Jeg prøvede noget lignende som dreng - skulle lyne lynlåsen i bukserne efter
at have været på toilettet, men æhhh, så gik lynlåsen ind i
manden, og satte sig _helt_ fast. Det var ombord på Helsingør-Helsingborg
færgens toilet, så jeg måtte humpe ud af toilettet, og på bedste
John Cleese gakkede gangart-vis humpe flere hundrede meter (følte jeg...)
tværs over cafeteriet og hente min far, som jeg diskret hviskede
problemet til.

Et fast og smertefuldt tag i lynlåsen fra ham ordnede det, men det gjorde jo
rigtig rigtig ondt. I nogle dage efter var der både et lille sår, og løs hud
omkring
hovedet og forhuden. Efter 4-5 dage mærkede jeg ikke længere noget til det.

Men ingen tvivl om at det er rigtigt at kontakte jeres egen læge i morgen,
bare for en sikkerheds skyld.

mange hilsener
Jesper

Fra : kim

Dato : 08-10-01 23:16

det er normalt at forhuden "løser " sig fra hovedet i den alder... det ville
enhver mand vide :)

mvh kim

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-10-01 06:02

ja men er det normalt at der er en kraftigt afgrænset rød plet på glans samt
at huden på tissemanden er voldsomt rød og at den klør fuldkomment vildt??

vi har nu været ved lægen og han har lavet podninger fra glans og sendt det
på laboratoriet.....så er der ikke andet at gøre end at vente og smøre med
den antibakterielle creme vi ahr fået med:o/