Codegen kabinet
Fra : Micki

Dato : 07-10-01 19:56

Hej NG

Dette er sikkert et let spørgsmål men det er lidt vigtigt at jeg
bliver helt sikker.
Jeg har lige købt et codegen kabinet som jeg vil tilslutte et
Asus A7V133 bundkort. På kabinettet findes følgende kabler:
HDD Led, Power Led, Reset SW og S/B SW
Eftersom der ikke er et Power SW kabel så går jeg ud fra at
det er S/B SW der skal tilsluttes ATX Power switchen på
bundkortet. Nogen der kan bekræfte det?

Desuden er der markeret en lille trekant på kablet - er den
ground eller PWR?

På forhånd tak!

- Micki

Fra : K E Nielsen

Dato : 08-10-01 12:55

Det er den du skal bruge - og det er ligegyldigt
hvordan den vender.

Fra : Micki

Dato : 08-10-01 23:13

Tak for svaret!

Så skal jeg bare i gang med at finde ud af hvilken del
af min computer der er defekt!