En der kan hjælpe lille mig
Fra : Jesper

Dato : 07-10-01 18:26

Hej igen jeg har et lille problem som jeg håben på der er nogen der kan
hjælper mig med, jeg har lavet som det føste programme en login jeg ville
godt vide om man kunne sætte en mappe på den så nå man skulle lide i den så
skulle man brug en brugernavn og en kode, er der en eller flere der kan
hjælper mig.
Kh Jesper
Jesper@ahasverusen.dk

Fra : Jan Røhmer Christens~

Dato : 08-10-01 07:40

En slags stifinder med login og password...
forstå det ikke lige helt.. Men sådan forstod jeg du gerne vil lave det...
En stifinder med login!

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 08-10-01 18:25

Jan Røhmer Christensen skrev:
> En slags stifinder med login og password...
> forstå det ikke lige helt.. Men sådan forstod jeg du gerne vil lave det...
> En stifinder med login!

Er det ikke bare ligesom i WinNT/2k, hvor man kan give brugere (med
forskellig brugnavn/password selvfølgelig) forskellig adgang til forskellige
mapper...

Det kan nemlig ikke bare sådan lige laves i Win95/98 - og egentlig også
Me...

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Allan R.

Dato : 08-10-01 22:35

Hvad er der galt med ZIP-filer med kodeordsbeskyttelse?

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 10-10-01 08:50

Allan R. skrev:
> Hvad er der galt med ZIP-filer med kodeordsbeskyttelse?

At den ikke åbnes som en mappe (i Win98) med mindre man har plus-pakken til
Win98...

- Bjarke Walling Petersen