Logic 985A
Fra : Peter Jespersen

Dato : 07-10-01 18:01

Hejsa!

Jeg er lidt faldet for et Logic 985A fullsize tower, da det vil
give mulighed for en noget bedre køling af for eksempel mine
GXP'ere, end i mit efterhånden tætpakkede Aopen HT45, der så vil
blive sendt på aftægt i en server-rolle....så er der lidt at
lave i "efterårsferien"

Hvilke erfaringer har i med dette tower...det sidste tower jeg
så mindede mest om en gang blæver der stod og svejede når låget
ikke var på (Dengang da 486DX2-66 var "konge"), jeg tabte den
kamp og overblødte det hele

Kan et standard ATA100 kabel (der jo er en halv gang længere end
et ATA33 kabel) nå helt op til øverste bås ??
Er strømkablerne til enhederne længere...dvs hvis/når jeg
udskifter en eventuelt larmende strømforsyning med min nuværende
silent systems-dims skal jeg så forlænge ledningerne ???

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Windows: The Gates of hell.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 08-10-01 19:30

On Sun, 07 Oct 2001 17:00:39 +0200 (CDT), Peter Jespersen wrote:

> [...]
>GXP'ere, end i mit efterhånden tætpakkede Aopen HT45, der så vil
>blive sendt på aftægt i en server-rolle....så er der lidt at

Vel..har lige bestilt kassen hos min favorit forhandler....det
bliver bare lidt spændende om den lever op til
forventningerne...

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Printout - A document to verify data you know is wrong anyway.

Fra : Oktafat-Java

Dato : 08-10-01 18:12

> [...]

>så mindede mest om en gang blæver der stod og svejede når låget
>ikke var på (Dengang da 486DX2-66 var "konge"), jeg tabte den

Hej jeg har et tilsvarende kabinet, som jeg er ganske tilfreds med. Kabinettet er stabilt, men siderene kan god være lidt besværlige
at tage af og på. Det er let at hænge harddiskene op i elastikker, da der er brede revner hele vejen op på 5-1/4 båsen. Jeg sleb dog
lige kanterne af, for at undgå at flosse elastikken, når man strammede den.

>Kan et standard ATA100 kabel (der jo er en halv gang længere end
>et ATA33 kabel) nå helt op til øverste bås ??

Kablet til den øverste CD-rom kunne lige præsis på millimeteren nå fra mit Soltek - KAV-X. Men jeg har valgt længere runde
ledninger, da jeg mente at de gamle også hæmmede luftgennemstrømningen.

>Er strømkablerne til enhederne længere...dvs hvis/når jeg
>udskifter en eventuelt larmende strømforsyning med min nuværende
>silent systems-dims skal jeg så forlænge ledningerne ???

Længden på strøm-div. tror jeg ikke bliver noget problem, da strømforsyningen er placeret centralt i kabinettet. Selv har jeg
skiftet min ud med en Enermax, dog uden at have afprøvet en orginale 300W.

Men alt i alt en tilfreds køber af samme kab

Venlig hilsen Joe

Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-10-01 00:00

On Mon, 8 Oct 2001 19:11:37 +0200, Oktafat-Java wrote:

<snip>

> [...]
>lige kanterne af, for at undgå at flosse elastikken, når man strammede den.

Jeg vil hænge begge mine GXP'ere op og ligeledes spænde en
100-120mm blæser op til køling

<snip>

>Kablet til den øverste CD-rom kunne lige præsis på millimeteren nå fra mit Soltek - KAV-X. Men jeg har valgt længere runde
>ledninger, da jeg mente at de gamle også hæmmede luftgennemstrømningen.

Lyder som et kabinet mit SL75KAV ville kunne lide at svømme
rundt i!

<snip>

> [...]
>skiftet min ud med en Enermax, dog uden at have afprøvet en orginale 300W.
>
>Men alt i alt en tilfreds køber af samme kab

Har ikket kunnet finde noget billede eller tegning af
kabinettets indre, så jeg ville lige være sikker

Kanont...tusind tak!

Nu kan jeg med sindsro gå igang med at vente på at de kommer
anstigende med kabinettet surret fast på en blokvogn

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Where do people in Hell tell others there to go?