Thomas Madsen har fået hjemmeside har i se~
Fra : Annette Breuning

Dato : 07-10-01 12:09

Hej
Har i set at Thomas Madsen har fået hjemmeside har i set det ????

http://www.simlaasen.subnet.dk/

Fra : Stephan Vestergaard

Dato : 07-10-01 12:31

Hvad er det for en skidt måde at lave reklame på?

Fra : Annette Breuning

Dato : 07-10-01 12:39

det er ikke reklame men endelig her han fået sig en hjemmeside og han er jo
væk herfra

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 07-10-01 17:31

Annette Breuning skrev:

> det er ikke reklame men endelig her han fået sig en hjemmeside og han
> er jo væk herfra

Jeg syntes den er led fee... det er det ondeste "OldSchool" chat
hjemmeside... der mangle bare lidt blinkende sider så er den fjong...

BTW: Jeg kan kun opfordre alle der som mig har prøvet at være offer for
Thomas' spamming at skrive en lille sød bedsked i gæstebogen... og det er
IKKE en til spam... http://www.simlaasen.subnet.dk/tools/guestbook.asp?
name=simlaasen.subnet.dk

/bm

--
Jeg unlocker din mobil telefon for 67,50 kr.
Jeg kan pt. unlocke Ericsson, Nokia og Sagem

Fra : Brian Fisker

Dato : 07-10-01 20:48

Hmm - Citat begynd: "Hej og velkommen til min hjemmeside der handler om at
låse mobil-telefoner...." Citat slut.

LOL

\Mandal