"Casper" <grevslick@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3bbf82c7$0$51372$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Når jeg tilføjer ord til ordbogen og derefter forlader MS Word 2000 siger
> Word at ordbogen ikke er tilstede og at ordene derfor ikke kan blive
> tilføjet.
>
> Hvad gør jeg for at få min ordbog "i gang"?
>
> Casper
>
>
Hjælpen siger:
Oprette en ny brugerordbog
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Stave-
og grammatikkontrol.
Klik på Brugerordbøger.
Klik på Ny.
Skriv et navn til den brugerordbog i boksen Filnavn.
Klik på Gem.
Hvis du kun vil bruge ordbogen, når du kontrollerer tekst på et andet sprog,
skal du markere navnet på ordbogen og derefter klikke på sproget i boksen
Sprog.
Du skal aktivere en brugerordbog, før du kan kontrollere stavningen.
Kontroller, at afkrydsningsfeltet ud for ordbogens navn er markeret i
dialogboksen Brugerordbøger.
Du kan nu tilføje ord til brugerordbogen, mens du udfører stavekontrol. Du
kan også tilføje, redigere eller slette ord direkte i brugerordbogsfilen.
Ovenstående kom frem, da jeg hos assistenten spurgte: ordbog
Kurt
|