Skrift-typer....
Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-10-01 11:37

Hej der...

Jeg har lige opdaget et problem jeg har....

Jeg har over 900 fonts på min pc, men jeg kan ikke se dem alle i f.eks.
word, det kunne jeg godt førhen, på den gamle maskine jeg havde, der kørte
jeg win 98 og office 2000.
Nu kører jeg win2K og office 2000.

Hvordan kan de være at de ikke kan ses, er der en måde at importere dem på,
eller andet der skal gøres ?

Takker
/C.T.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 06-10-01 12:02

Hej igen....

> Hvordan kan de være at de ikke kan ses, er der en måde at importere dem
på,
> eller andet der skal gøres ?

Problem løst....der er jo tre windows-mapper i win 2K, og alle skrifttyper
skal åbentbart ligge i alle windows-mapper.

/C.T.