kopier stistruktur
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 06-10-01 02:38

så til noget helt andet:

hvordan flytter jeg lettest en hel stistruktur (~20mb) fra 1 linux (suse)
til en anden(rh7) på samme net med rettigheder og ejerskab?

cp/mv tager så vidt jeg kan se kun 1 level.
jeg mener at kunne få samba til at køre på begge!

finn

Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 06-10-01 04:23

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-10-01 15:39

"CykelSmeden fra Aalborg" <skrald@acnord.SLET.dk> writes:

> [...]
>
> cp/mv tager så vidt jeg kan se kun 1 level.
> jeg mener at kunne få samba til at køre på begge!

I tidernes morgen skrev jeg følgende:

   http://fido.dk/faq/unix-faq/unix_r23.htm#section8.3

Det er stadig gyldigt. Der er også andre ting at blive klog af.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 06-10-01 14:17

Tak til jer begge, - og god faq