TEdit og position
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 05-10-01 09:30

Hej

Jeg har et lille program, hvor man ved at trykke på nogle knapper, kan få
noget tekst i et TEdit felt.
Efter at have trykket på disse knapper, vender focus tilbage til mit TEdit
felt.

Nu vil jeg gerne have, at cursoren står efter sidste tegn og at det ikke er
Selected !

Kan jeg det, og evt. hvordan ?

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Michael Vilhelmsen

Fra : Thomas Rose

Dato : 05-10-01 10:54

Hej Michael,

"Michael Vilhelmsen" <ccc37780.NoSpam@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> felt.
>
> Nu vil jeg gerne have, at cursoren står efter sidste tegn og at det ikke

Prøv evt. med:

with Edit1 do
begin
SetFocus;
SelStart := Length(Text);
end;

Cheers,
Thomas

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 05-10-01 11:12

Takker.

Man kan jo snildt stirre sig blind på alle de der prop.

Michael