Er mit lydkort i stykker?
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 05-10-01 10:29

Jeg kan ikke få min Compaq PC til at sige noget efter at have rodet lidt
rundt med nogle ISA og PCI kort og efter at have formatteret min harddisk og
indlagt Windows2000. Den siger ikke et kvæk, men umiddelbart er alle drivere
korrekt installeret, der er i hvert fald ingen konflikt. Grunden til at jeg
frygter for mit lydkort er at jeg godt kan få lyd ud af højttalerne hvis jeg
afspiller en almindelig musik CD via CD-Rom drevet (lyden tages via
lydkortet). Er mit lydkort i stykker eller er det noget opsætningsmæssigt
der hindrer mig i at høre almindelige "Windowslyde"?

Har du en ide hører jeg gerne fra dig.

mvh

Lars

Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 05-10-01 15:41

Det kunne lyde som en "dum fejl"...
Hvis du har et højttaler-ikon nederst til højre i proceslinien,
så prøv at dobbeltklikke på den, så skulle du gerne se nogle forskellige
indstillingsmuligheder mht. lyd.
Check at allesammen ikke er "muted" og at volumen ikke står på 0,
så kan de være du får lidt lyd frem :)

--

Med venlig hilsen / Best regards

Lars Løfgreen

lovegreen@it.dk
http://hjem.get2net.dk/lml

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 08-10-01 08:41

Desværre, den mulighed havde jeg undersøgt. Jeg har stadig ikke lyd, så hvis
nogen har andre forslag modtages de gerne.

Lars

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 08-10-01 21:18

BIOS -> Reset defaults. Det var løsningen. Hvad der var galt aner jeg ikke,
men nu virker det.