Kontakt-form!
Fra : Kenneth Brøgger

Dato : 04-10-01 19:49

Hej Gruppe...

Jeg KAN ikke finde ud af de der forms, det må i sgu undskylde!

Jeg skal have lavet en form på www.kenjes.dk/ssg under kontakt, som skal
sende til en e-mail, så skal der komme en side, med samme layout som
kontakt-siden, hvor der står hvilke oplysninger man har sendt!

PLEASE HLÆLP MIG!

--
Mvh.

Kenneth Brøgger
www.kenjes.dk

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 04-10-01 20:28

"Kenneth Brøgger" <broegger@private.dk> skrev
> [...]
> sende til en e-mail, så skal der komme en side, med samme layout som
> kontakt-siden, hvor der står hvilke oplysninger man har sendt!

Hvilken serverside teknonogi bruger du til at sende dine formmails med?

Jeg var inde og kigge på din side, og jeg kan ikke helt finde ud af, hvad
pokker du poster din formmail til.

Anyways: for bedst mulige svar bør du nok spørge i en af
serversidegrupperne.

+asp
+php

> PLEASE HLÆLP MIG!

Så vidt jeg husker er du regulær bruger af usenet?
Jeg synes ikke der er nogen grund til at råbe.

> Kenneth Brøgger

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-10-01 21:31

Thu, 4 Oct 2001 21:28:24 +0200, skrev "Kasper Kyndsberg"
<nospam@kyndsberg.dk>:

> [...]

+ .serverside.

--
med venlig hilsen