Foreskel på reg. ram og ikke reg. ram... ?
Fra : Simon...

Dato : 04-10-01 19:11

Hejsa,

Hvad er forskellen på registrerede RAM og ikke registrerede RAM ?

Det er fordi jeg står og overvejer Tyan Athlon dual cpu bundkort, og det
bruger reg. ram... aner ikke om det kræver det dog ? hvad er forskellen ??
hvad kan de ?

takker
-Simon

Fra : Madsen

Dato : 04-10-01 20:14

"Simon..." <guden@iname.com> skrev:

> Hvad er forskellen på registrerede RAM og ikke registrerede RAM ?

Du kan prøve denne side:
<http://www.crucial.com/support/faq.asp#D5>

Ikke fordi jeg vil sige at jeg fatter det, men det kan være du gør ;)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 06-10-01 13:13

In article <3bbca5d2$0$245$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, guden@iname.com
says...
> [...]
> bruger reg. ram... aner ikke om det kræver det dog ? hvad er forskellen ??

Jeg ved at reg. DDR RAM er påkrævet, hvis man køre med mere end 3 moduler. Om
det er noget VIA specifikt, kan jeg ikke sige.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)