Nye krav hos Teledk ?
Fra : Ivan J. Kristensen

Dato : 04-10-01 18:58

Hey

Jeg fik i dag et brev med posten fra Teledk ang at min central var blevet
klar til adsl.
Det har jeg så dog vidst hele tiden, da jeg bestilte det i sommers. Der fik
jeg afslag pga for megen støj, nærmere 36,2 dB

Nu sagde manden (da jeg bestilte igen) at de måske nok havde ændret kravene
til adsl forbindelser, således at hvis man har alm telefon, kan man med en
støj på 42 dB få helt op til en 1 MBit download.
Hvis man så har ISDN, skal dæmpningen være 27 dB (efter hvad jeg kan huske).

Nu har jeg så isdn og har fået det afbestilt sammen med adsl opretning.
Om det så var fordi at damen som jeg bestilte det hos sidste gang, ikke
havde en oversigt over støjforholdet med og uden isdn vides ikke.

Men nu kan jeg da få det

mvh ijk

Fra : Henrik frandsen

Dato : 04-10-01 21:24

Nøjagtig det samme her, men jeg fik lov til at slippe for at betale for
konverteringen fra ISDN til analog. CA. 900 bobs sparet.

Mvh. Henrik Frandsen
www.als-feriehuse.dk
ICQ number: 133662117

Fra : Gevaldi

Dato : 04-10-01 22:13

"Henrik frandsen" <hefr@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Nøjagtig det samme her, men jeg fik lov til at slippe for at betale
for
> konverteringen fra ISDN til analog. CA. 900 bobs sparet.

Da er da utroligt som det er blevet dyrt, TDC
normale pris for konvertering fra ISDN til
PSTN er da kr. 450,-

--
Hilsen Gevaldi

Det er ofte lettere at få tilgivelse end tilladelse.

Rygere er i mindretal og mindretal bør man tage hensyn til.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-10-01 16:08

"Ivan J. Kristensen" <ivankristensen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hvis man så har ISDN, skal dæmpningen være 27 dB (efter hvad jeg kan
huske).

Og så hjælper de nye krav jo ingenting, hvis man har ISDN...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen