programere en Trainer
Fra : Jesper

Dato : 04-10-01 18:07

Hej jeg er en dreng på 15 som vil godt vilde hvordan man programere en
Trainer, jeg kunne brug et par formel til VB 6,0.
Min e-mail er: Jesper@Ahasverusen.dk.

Fra : Jan Røhmer Christens~

Dato : 05-10-01 10:50

Der til skal man vist bruge sådan en slags debugger. En der kigger på hvad
der sker i selve det spil du gerne vil lave en trainer til.
Jeg havde engang en lise med dem.. Men jeg har lige formateret min hd og
installeret pånu og glemte at lave backup af mine favoriter.

Det kommer vel også an på hvilket spil du vil lave trainer til.. Måske er
der også allerede lavede en trainer allerede.. som ligger derude.