Geforce3 Titanium Ti-200
Fra : Fist of Fury

Dato : 03-10-01 15:56

Geforce3 Titanium Ti-200 , Hvornår mon disse lækkre og billige kort kommer
til DK
Hygge

Fra : Steensborg

Dato : 03-10-01 16:22

GeForce3 Ti 500
GPU = 250 Mhz Teoretisk fillrate = 1 Gigapixels/s med op til 4 teksturer
Nye GPU-funktioner: Nye Shadow Buffers og 3D teksturer
RAM = 500 MHz (Båndbredde = 8,0 GB/s)
PRIS = kr. 4.000,00 - 5.000,00
ANKOMST = November 2001

GeForce3 Ti 200
GPU = 175 MHz (Husk, der er tale om en GPU i GeForce3 Ti-klassen på dette
grafikkort)
Nye GPU-funktioner: Nye Shadow Buffers og 3D teksturer
Fillrate = 350 Megapixels/s med op til 4 teksturer
RAM = 400 MHz (Båndbredde = 6,4 GB/s)
PRIS = kr. 2.000,00 - 2.500,00
Ankomst = November 2001

GeForce2 Ti
GPU = 200 MHz
Teoretisk fillrate = 800 Megapixels/s med op til 2 teksturer
RAM = 400 MHz (Båndbredde = 6,4 GB/s)
PRIS = kr. 1.000,00 - 1.500,00

Fra : Fist of Fury

Dato : 03-10-01 16:33

Hejsa, hvor ahr du det fra, havde læst at GeForce3 Ti 200 ville komme til at
koste 199 $, mend et er vel det sædvanlige med Danmark og priser på
grafikkort....

Hygge og Takker

Fra : Steensborg

Dato : 03-10-01 17:02

Her: http://www.hardwaretidende.dk/hard/story/01/09/05/8925314

Fra : Jonny Jensen

Dato : 03-10-01 19:35

Mener jeg lste det på enten Tomshardware eller Anandtech.. Er ikke
sikker.... De sidste 2 dage er der dukket 5-7 MILLIARDER GF3TI tests op

Jonny.

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 04-10-01 12:25

In article <04Gu7.2485$HL1.784105568@news.orangenet.dk>, steensborg@wanadoo.dk
says...
> [...]
>
> GeForce2 Ti
> GPU = 200 MHz
> Teoretisk fillrate = 800 Megapixels/s med op til 2 teksturer

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg er i Oktober lige nu og jeg kan ikke se de
gfxkort nogen steder :)

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Fist of Fury

Dato : 04-10-01 15:28

skod compumail har et på listen, men det er til en meget hidsig pris, så
ville være smart at vente til alle konkurrenter fik dem, så falder prisen
nok 500 kr ret hurtigt hvilket er det prisleje jeg har læst at de skulle
ligge i flest steder, nemlig 2000 kr....
Selvom at de skulle ligge på 200$ i USA, men vi er jo i Dyre Danmark :(

Det er det fra Elza g3 ti200 de har.....

Hygge