Vil ikke udskrive "tegning" !? [Word2000]
Fra : Uni Bull

Dato : 02-10-01 23:39

Hejsa.

Jeg er pludselig løbet ind i et underligt problem:
Jeg får ikke udskrevet "tegninger" - altså disse cirkler og firkanter mv.
man kan lave i Word2000.
Det gælder både i egentlig udskrift og i "vis udskrift", men i dokumentet
ser jeg fint mine tegninger. Dette gælder dog ikke hvis jeg opretter et nyt
dokument. Laver jeg lidt tegninger i et nyt dokument og går i "vis
udskrift", så er tegningerne væk... *også* når jeg er tilbage i dokumentet!!
Jeg kan så dobbeltklikke hvor tegningen er for at få den frem...

Word2k står *ikke* til at udskrive kladde!

Hvad gør det hele endnu mere underligt er, at min bærbare computer kan godt
udskrive "tegninger" fra præcis det samme dokument til præcis den samme
printer (som er delt i Win2k).

Jeg har haft Office2k helt afinstalleret og geninstalleret, men lige lidt
hjalp det....

Hvad pokker er gået galt ? Og hvordan retter jeg op på det ?
--
Uni Bull
København K

Fra : Tue Hellstern

Dato : 03-10-01 09:22

Hej,
Prøv at gå ind under
Funktioner - Indstillinger - Udskriv og se om der er "hak" i Tegneobjekter,
hvis ikke så sæt det.

Hilsen
Tue Hellstern

Fra : Uni Bull

Dato : 03-10-01 16:14

"Tue Hellstern" <info@f1-support.dk> proklamerede in

> Hej,
> Prøv at gå ind under
> Funktioner - Indstillinger - Udskriv og se om der er "hak" i
> Tegneobjekter, hvis ikke så sæt det.

Du har lettet mit hjerte!! Spørg mig ikke hvordan det hak var forsvundet,
men det nok noget at gøre med MMI'en.... (Man-Machine-Interface )

Tak for hjælpen - nu bliver resten af projektgruppen glade!