Billige El-artikler, hvor?
Fra : Kim Christensen

Dato : 02-10-01 19:31

Er der nogen der ved hvor man kan købe billige El-artikler? Jeg tænker
på kontakter, afbrydere til at monter i væggen....

Fra : Brian Skaarup

Dato : 02-10-01 21:09

On Tue, 02 Oct 2001 18:30:38 GMT, kchr@mail.dk (Kim Christensen)
wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan købe billige El-artikler? Jeg tænker
>på kontakter, afbrydere til at monter i væggen....
Sidst jeg skulle bruge noget kiggede jeg lidt omkring.
Der er greenline.dk, ,men de er for dyre
Så har jeg en bekendt som kan købe hos grossisten, men det var også
for dyrt (bortset fra stik til lokalnettet)
Det endte med http://www.harald-nyborg.dk/ Klik på Værktøj/elartikler
De har forrsten tilbud på forskellige elartikler for tiden (prisen hos
Harald er ca den samme incl. moms som den er hos greenline.dk excl.
moms)