K: ATX Motherboard eller et tip
Fra : Boie

Dato : 02-10-01 16:50

Hej allesammen

En af mine venner vil gerne have udskiftet sit motherboard
da de er defekt ( det fanger ikke grafikkortet hver gang)
det er et Asus P/I-P55T2P4-C og samtidig starter det
op i 166 Mhz og nogle gange 200 Mhz uden der er rørt
på jumperne, det er monteret med en Intel 200 MMX,
hvis der er nogen der har et board hvor CPU kan installeres
er jeg køber, eller et andet board med en CPU med el.
uden MMX på 200-266 er jeg også interesseret.

Hvis der er nogen der har erfaring med sådan et board og kan
hjælpe mig med at få det op at stå igen, ville jeg være taknemlig,
har prøvet et andet grafikkort ,Cpu og skærm men det gør det
samme stadigvæk, så det må vel være boardet der er defekt.

--
Mvh Boie Skriv til boie-hd@anarki.dk og/eller NG

-