Bekræftelsesside
Fra : Kim

Dato : 02-10-01 16:26

Er det muligt at lave en side hvorpå man skal bekræfte de data man har
tastet ind i en form ?

Altså man taster sit navn og adresse mv. ind i et par formfelter, hvorpå man
trykker på "send"

Der kommer så en side hvorpå man skal bekræfte eller rette....

På forhånd tak...

Spar op til 30% ved at skifte teleselskab
på din fastnet-telefon. Lavere takster
garanteret. Ingen bindingsperiode eller
omkostninger...Kontakt: kim@esenet.dk

Fra : Mickey

Dato : 02-10-01 16:32

"Kim" <kim@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Er det muligt at lave en side hvorpå man skal bekræfte de data man har
> tastet ind i en form ?

ja, har du adgang til PHP, ASP eller CGI ??

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Kim

Dato : 02-10-01 21:47

jeg har et lille webhotel gennem dandomain til 69,- + moms pr. måned, men
der
står det ikke er muligt at bruge EGNE cgi-scripts på serveren...

Kan man ikke gøre noget så ?! ;(

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 02-10-01 22:18

> jeg har et lille webhotel gennem dandomain til 69,- + moms pr. måned, men
> der
> står det ikke er muligt at bruge EGNE cgi-scripts på serveren...
>
> Kan man ikke gøre noget så ?! ;(

Dandomain har et standard script til afsendelse af mails. Måske kunne du
bruge deres vejledning?
<http://www.dandomain.dk/support/formmail/formmail.asp>

> Kontakt: kim@esenet.dk

/Kasper