ADSL ???
Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 02-10-01 15:57

Hejsa...

Jeg vil totalt gerne have adsl eller et andet meget hurtigt modem, men....

Jeg har desværre ikke råd til at betale 500 kr. om måneden for det, kan det
ikke gøres billigere ??

Skriv til mig på min mail...

På forhånd tak...

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : Kim Emax - ayianapa.~

Dato : 02-10-01 16:02

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev

> [...]
>
> Jeg har desværre ikke råd til at betale 500 kr. om måneden for det, kan

Jamen så nøjes du bare med små 300,- pr. md.

http://adsl.worldonline.dk/produkter_priser.php4?productid=1&partner=&locati
on=

Ellers er det sådan at alting koster, vil du have mere, må du punge ud med
mere...

> Skriv til mig på min mail...

sådan fungerer news ikke, du kigger selv ind forbi og læser svarene, på den
måde kan andre også få glæde af de svar, som du får

--
Take Care
Kim Emax

Fra : Peter Olsen

Dato : 02-10-01 23:32

Nogen steder er der mulighed for at få Stofa Net. Det er ikke alle steder
lige hurtigt, men priserne starter vist fra 60,- og op til 200.

--

[Na]ZanZan