Office Xp
Fra : Jan Kehlet

Dato : 02-10-01 08:53

Hej NG

Jeg har opgraderet til office xp MEN nu er min Adobe Acrobat ikke integreret
mere jeg har prøvet at installere Acrobat igen lige fedt hjælper det !! Det
kørte fint med office 2000 i win xp

Hjælp søges

Venlig hilsen
Jan

Fra : Finn

Dato : 03-10-01 01:52

Jan jeg har også Office XP på min maskine under Windows 98SE og det køre
helt perfekt med Adobe
Acrobat 5.0

> Jeg har opgraderet til office xp MEN nu er min Adobe Acrobat ikke
integreret

Hvad mener du med "integreret"? Måden jeg ser det på er at det er et
selvstændigt program der ikke kan integreres med Office men kun kan køre
sideløbende.

> mere jeg har prøvet at installere Acrobat igen lige fedt hjælper det !!
Det
> kørte fint med office 2000 i win xp

Hvad mener du med "win xp"? Er det Windows XP, hvis ja må det vel være en
beta
udgave, for jeg mener ikke den blev sluppet løs på markedet før 25-10-01

Jan du bliver vist nød til at give lidt flere oplysninger, men jeg havde
også lidt problemer med få af mine PDF file. Jeg ændrede lidt i
Preferences/Præference ,
det jeg gjorde vil jeg beskrive her, gøres som følger.

1 Klik genvejen Adobe på skrive boret den åbnede uden noget indhold
2 tryk Ctrl+k
3 klik Options i menu i venstre side af Preferences/Præference vindue
4 i ruden "Start up" fjernede jeg tjek mærke i Certified Plug-ins Only
5 klik OK
herefter kørte alt fint
Cheers Finn

Fra : Jan Kehlet

Dato : 03-10-01 14:22

> [...]
> 3 klik Options i menu i venstre side af Preferences/Præference vindue
> 4 i ruden "Start up" fjernede jeg tjek mærke i Certified Plug-ins Only

Altså det er at jeg ikke kan lave pdf filer fra word førhen var der en bar
der hed acrobat

Ellers tak for hjælpen

Jan

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 03-10-01 15:52

Jan Kehlet <jan-kehlet@mail.dk> wrote in message

> 180 dage evalution copy 19 kr

Plug-ins Only

> Altså det er at jeg ikke kan lave pdf filer fra word førhen var der
> [...]
Hej Jan

Hi Larry,

Så vidt jeg ved har Adobe sagt at arbejder på en update, der
vil klare problemerne. Da Office gik fra 97 til 2000 skulle
Adobe opdatere alle deres add-ins (grunden til 4.05 opgraderingen) og
det samme er sikkert gældende for Word 2002.

Håber du kan bruge det til noget
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen