Mulig hardwarefejl?
Fra : Henrik Riedel

Dato : 01-10-01 21:59

Hej Alle

Jeg har lige købt ny indmad til min PC: 1 Ghz AMD TB, Soltek bundkort og IBM
41 GB HD.
Ny opstår problemet så bare: når jeg skal installere spil og programmer får
jeg følgende fejl: An I/O error occurred while installing a file.
This is normally caused by bad installation media
or corrupt installation file.
Nu sidder der måske nogen og tænker - jaja det er sikket en piratkopi - men
nej det er det ikke.
Jeg mistænker det for at være en hardwarefejl. Måske min cd-rom. Er der
nogen der kan komme det lidt nærmere?

På forhånd Tak

Henrik

Fra : Henrik Kjeldsen

Dato : 01-10-01 22:38

hej (samme navn som mig)
jeg går ud fra at du har købt din nye hardware hos take2 her i århus.
fik du ikke driveren med til bundkortet, og hvis du gjorde, har du så
installeret den ?
måske ligger fejlen her.

mvh
henrik :)

Henrik Riedel <hriedel@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0M4u7.2393$cx5.742620290@news.orangenet.dk...

Fra : Tommy Christiansen

Dato : 02-10-01 14:41

Det er nok hardware.Havde en makker der ikke kunne intallere Deltaforce
Landwarrior fordi han havde overclocket sin Celeron.Så snart han satte den
til normal hastighed var der ingen problemer.Spørgsmålet er så,hvad det er i
dit tilfælde!!