køb af CD-brænder
Fra : Steensborg

Dato : 01-10-01 19:20

Har set en sony crx-168b-rp
40x-16x-10x
accestime 100ms
cache 8mb
IDE
pris 1199kr

Kan der anbefales andet, må max koste 1200kr
Hvad skal man lægge vægt på, writehastighed, accestime, cache??

På forhånd tak

Fra : Kurt Brixen

Dato : 01-10-01 22:10

On Mon, 1 Oct 2001 20:20:25 +0200, "Steensborg"
<steensborg@wanadoo.dk> wrote:

>Har set en sony crx-168b-rp
>40x-16x-10x

>Kan der anbefales andet, må max koste 1200kr

LiteOn.

>Hvad skal man lægge vægt på, writehastighed, accestime, cache??

Først og fremmest BURN-Proof el. lign., så du ikke får
buffer-underrun.
10 x RW er også rart.

Kurt Brixen

Fra : *Tweak*

Dato : 02-10-01 14:00

Tjek edb-priser.dk der er en guide
--
*Tweak*
icq: 131528069

Fra : Chingachgook

Dato : 02-10-01 17:32

MEN priserne på mediern stiger væsentligt når du skal op omkring de 24x.
en cd for 16x koster idag ca. 4 kr. Men en cd til 24x kan koste op til 3
gange så meget........(!) (jvf. edbpriser.dk)
(Men der er hvis en mr. platinum spindle til noget billigere.......). MEn
sådan som der er afgift ræs på ALT, så ville jeg ikke købe en 24x brænder,
endnu (højst 16x)

Hilsen
Chingachgook

PS: Ja, jeg har selv en 12x brænder