Unlock af 3210 :( HJÆÆÆÆÆLP!!!!!!
Fra : Kim Simonsen

Dato : 01-10-01 18:51

Hejsa!
Kan det virkelig være rigtigt at man IKKE kan unlocke en Nokia 3120
vers.5.36 ????
Nu har jeg ventet i DAGEvis på det datakabel som jeg havde bestilt på
Thansen,
men så får jeg pludselig at vide af en at man skal købe et såkaldt
"Flasher-Kabel" til
omkring 750 kr. og så ville jeg bare spørge om der overhovedet INGEN chance
var
for at unlocke min telefon med et almindeligt m2bus/f2bus datakabel???????

På forhånd TAK :)

Kim Simonsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-10-01 19:23

Kim Simonsen skrev:

>og så ville jeg bare spørge om der overhovedet INGEN chance
>var for at unlocke min telefon med et almindeligt m2bus/f2bus datakabel???????

Det _kan_ godt lade sig gøre, men jeg vil ikke anbefale det. Du kan
korslutte nogle bestemte ben på EEPROMen (en chip i telefonen), mens
du klikker og piller. Mange har meldt tilbage at deres telefon er gået
død efter denne operation (Contact Service i displayet).

Et flasher-kabel eller lign. er klart at foretrække.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.