Kan manglende lyddæmpning i PC'er give pro~
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 01-10-01 16:40

Se emne.
Ja jeg ved det lyder latterligt, men jeg har tilsyneladende fået problemer
med hyletoner i ørerne, når jeg bruger computeren. Det er ikke tinitus, da
det går væk rimeligt hurtigt efter jeg har brugt den 1-2 dage.

mvh
Rasmus B

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 01-10-01 17:08

"Rasmus Bertelsen" <rasmusbertelsen@get2net.dk> skrev

> [...]
da
> det går væk rimeligt hurtigt efter jeg har brugt den 1-2 dage.

Det kan stadig godt være tinnintus. Læs mere her:
http://www.mtf.dk/publikation/20sp-tinnitus.htm

Her kan du også se, ved hvilke db-værdier der giver risiko for tinnitus.

mvh
Peter

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 02-10-01 14:38

Takker for svaret...

mvh
Rasmus B

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 01-10-01 17:25

"Rasmus Bertelsen" <rasmusbertelsen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> med hyletoner i ørerne, når jeg bruger computeren. Det er ikke tinitus, da
> det går væk rimeligt hurtigt efter jeg har brugt den 1-2 dage.

Er det en gammel motor fra en propelflyver du bruger til køling?

Mogens