Kuk i tabellen.
Fra : Søren Blom

Dato : 01-10-01 12:02

hej

Jeg lære det åbenbart aldrig, men igen ser jeg mig blind på det hele. På
http://www.sandbakken.dk/index2.php ser det ikke helt ud som jeg gerne vil
have det.
Det skal gerne være sådan, at overskriften er på samme linie som billedet og
teksten "Velkommen bla. bla. er på linie med det øverste link "Til
forsiden". En der kan hjælpe med det, så vil jeg blive meget glad, og
forklar det gerne så min mor kan forstå det.

På forhånd tak.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Lars Olesen

Dato : 01-10-01 13:09

> http://www.sandbakken.dk/index2.php
> Det skal gerne være sådan, at overskriften er på samme linie som billedet og
> teksten "Velkommen bla. bla. er på linie med det øverste link "Til
> forsiden".

Kan du ikke nøjes med at lave en tabel med to kolonner (en til menuen og en til
teksten). I tabellen laver du også to rækker. I alt får du en fire-felts-tabel.

ØV | ØH
-----------
NV | NH

I øverste venstre hjørne (ØV) sætter du dit billede. I ØH sætter du din
overskrift. I NV sætter du din men. I NH sætter du teksten.

Med venlig hilsen
Lars Olesen
Vejle Idrætshøjskole

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Søren Blom

Dato : 01-10-01 21:33

Bingo, 1000 tak for hjælpen, jeg sover vist lidt

--
Søren Blom
soren@blom.dk