PDF + JavaScript
Fra : @sbjørn

Dato : 01-10-01 08:16

Jeg skal lave en side med en knap som skal printe den første side
i et PDF dokument uden at brugeren lægger mærke til det

PDF dokumentet ligger i en skjult frame ved navn "pdf"

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : @sbjørn

Dato : 01-10-01 10:39

Dette virker IKKE
<A href="javascript:parent.pdf.printPages(1, 1)
">Udskriv 3b.pdf</A>
<IFRAME SRC="3b.pdf" HEIGHT="0" WIDTH="0" NAME="pdf">

Hvorfor printPages(1, 1) er en del af pdf.ocx som bruges i IE

Fra : Rune Glerup

Dato : 01-10-01 21:15

@sbjørn <asbjorn@caduceus.dk> skrev:

> Jeg skal lave en side med en knap som skal printe den første side
> i et PDF dokument uden at brugeren lægger mærke til det

Høh, høh... nej.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

$fetchid=substr($REQUEST_URI,(strrpos($REQUEST_URI,'?')+1));

Fra : Jonathan Stein

Dato : 03-10-01 01:24

"@sbjørn" wrote:

> Jeg skal lave en side med en knap som skal printe den første side
> i et PDF dokument uden at brugeren lægger mærke til det

Hvis det kan lade sig gøre på min browser, bliver den skiftet ud.

M.v.h.

Jonathan

--
Start med PHP, Perl eller JSP uden at omskrive al din gamle ASP-kode.
jsp-hotel.dk tilbyder nu Chili!Soft ASP på alle hoteller.