Maximer IE5.5 ved åbning af programmet
Fra : Bent

Dato : 01-10-01 07:12

Hej NG
Min microsoft explorer 5.5 i windows 98 åbner minimeret, hvordan får jeg den
til at åbne som maximeret?
På forhånd tak.
Hilsen Bent

Fra : Madsen

Dato : 01-10-01 08:47

"Bent" <bent@leesign.dk> skrev:

> Min microsoft explorer 5.5 i windows 98 åbner minimeret, hvordan får jeg den
> til at åbne som maximeret?

Det kan du ikke. Du kan få den til at åbne i fuld skærm, men...
Stil den i stedet minimeret og træk så vinduet ud så det fylder hele
skærmen. IE husker indstillingen til næste gang, men blive ændret
igen hvis du kommer ind på en hjemmeside der vil bestemme stør-
relsen af vinduet.

Jeg har hørt noget om et program der hedder AutoSizer, men hvor-
dan og om det virker ved jeg ikke, men prøv evt. at tjekke her:
<http://www.southbaypc.com/AutoSizer/>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.