IE 6.0
Fra : kris

Dato : 30-09-01 19:42

Jeg har lige anskaffet mig IE6.0 og er som helhed meget tilfreds, men jeg er
stødt på et problem. når jeg højreklikker på et image for at gemme det, så
bliver det opfattet som en bmp fil, uanset at properties godt kan genkende
den som en jpg fil.

Det opstår dog altid kun når der i properties ikke er angivet en størrelse
på filen.

Hvis jeg bruger netscape 6.0 eller IE 5.x så er der ingen porblemer, jeg har
gennemgået alle options i avanceret indstillinger og kan ikke finde noget
der skulle gøre dette.

Kan nogen her hjælpe mig.

mvh

Kim

Fra : kris

Dato : 30-09-01 19:53

Undskyld, jeg kan se svaret er givet i gruppen tidligere, og det virker.

mvh
kris

Fra : Poul

Dato : 30-09-01 19:58

> [...]
har
> gennemgået alle options i avanceret indstillinger og kan ikke finde noget

Samme problem havde jeg, men prøv at slette Temporary Internet Fiels - det
hjalp her.
mvh
Poul