Problemer med at teste progs.
Fra : Frederik Schultz

Dato : 30-09-01 17:58

Davs.

Jeg er en gut der lige er begyndt at programmere i pascal. Har lige
gennemgået en udmærket touturial på pythia.dk hvor jeg har lavet et
tekstbehandlingsprogram.... Problemet er bare at når jeg åbner det og vil
teste det kan jeg ikke gøre det.. Nogle der eventuelt har samme problem
eller vil hjælpe mig lidt.

Hilsen Frederik.

Fra : Thomas Rose

Dato : 30-09-01 18:40

Hej Frederik,

hvilken version af "pascal" har du? Og hvilken version er tutorial'en
beregnet? Hvad sker der når du forsøger at åbne "det"? [Og hvad er "det"]

Cheers,
Thomas

Fra : Claus Christiansen

Dato : 30-09-01 21:23

"Thomas Rose" <trose@get2net.dk> wrote in

> Hej Frederik,
>
> hvilken version af "pascal" har du? Og hvilken version er tutorial'en
> beregnet? Hvad sker der når du forsøger at åbne "det"? [Og hvad er
> "det"]

Se det andet spørgsmål kan jeg svare på... nemlig Delphi - og ellers kan
jeg kun erklære mig enig i spørgsmålene

/Claus

--
Claus Christiansen, <mailto:cch@unipeople.dk>

personal: http://www.bigfoot.com/~kruc/; pythia: http://www.pythia.dk
============================================--------------------------
"Computers are useless. They can only give you answers."
- Pablo Picasso (1881-1973)

Fra : Frederik Schultz

Dato : 30-09-01 21:37

"Thomas Rose" <trose@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> hvilken version af "pascal" har du? Og hvilken version er tutorial'en
> beregnet? Hvad sker der når du forsøger at åbne "det"? [Og hvad er "det"]

Ved jeg ikke.. Hvordan kan man forresten finde ud af det?? Køre den nyeste
version af Delphi (6.

Hilsen Frederik.

Fra : Niels (G4S)

Dato : 30-09-01 21:59

On Sun, 30 Sep 2001 22:36:31 +0200, "Frederik Schultz"
<fresch@post.cybercity.dk> wrote:

>Ved jeg ikke..

Hvilke(n) af dem?

>Hvordan kan man forresten finde ud af det??

Tjaa, står det ikke i artikeln/tutorialen?

>Køre den nyeste version af Delphi (6.

Ja, så er det din Pascal version. (Delphi bygger på Pascal.)

--
/` g4s : gee-four-s aka. Niels Martin Hansen
\/ _ mail : g4s [at] mail [dot] dee-kay