Mus virker ikke.
Fra : Jakob

Dato : 30-09-01 17:16

Hejsa

Når jeg starter min PC op virker musen (Logitech trådløs) ikke. Hvis man så
tager usb stikket ud og sætter det i igen så virker det. Dette begyndte
efter jeg havde installeret den nyeste driver fra NVIDA til grafikkortet.
Er der ikke noget man kan gøre ved det?

Mvh.
Jakob

Fra : LaPPe

Dato : 30-09-01 18:15

har nøjagtig samme prob med min Boomslang 2000. USB ud og ind og så virker
det...

--
Mvh. Lars Sørensen
http://www.lappe.dk

Fra : Ricki Susic

Dato : 01-10-01 08:03

Hvis du har et bundkort med VIA chipset, så opdater din 4in1-driver. Kan
hentes på www.viatech.com
Jeg har selv prøvet noget lignende efter jeg skiftede computer. Du kan også
opgradere til Win2000. Det hjælper.

Hilsen Ricki