Dagen derpå liderlig..
Fra : DeepBlur

Dato : 30-09-01 14:17

Hej Gruppe...

Hvordan har i det dagen efter en rigtigt god gang sex?
Grunden til at jeg spørger, er at jeg selv er kanon liderlig dagen efter,
hvilket godt kan være en lille smugle frustrerende, da min kæreste jo lige
har fået noget . Hun er, så at sige, ikke lige i humør ..
Hvordan har i det, efter sådan en fræk tur i kanen??

MVH DeepBlur

Fra : Sott

Dato : 30-09-01 14:43

Hej DeepBlur :0)

"DeepBlur" <suber_20@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> har fået noget . Hun er, så at sige, ikke lige i humør ..
> Hvordan har i det, efter sådan en fræk tur i kanen??

Uhhhh..... liderlig, ingen tvivl om det. Sådan at falde i søvn
efter dejlig sex, så næste morgen er kroppen parat allerede
inden jeg er vågen. Varm, våd og liderlig... uhmmm...

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Mirian

Dato : 30-09-01 18:20

> [...]
> har fået noget . Hun er, så at sige, ikke lige i humør ..
> Hvordan har i det, efter sådan en fræk tur i kanen??

Hej
Jeg er også meget liderlig dagen efter, ingen tvivl om det, og det hænder da
også at hvis vi har haft sex inden vi skal sove at vi så begge vågner op et
par timer efter og går i gang igen!

Det kan også være modsat at hvis man ikke har fået sex et langt stykke tid
og man er kommet over den grænse at man er lige ved at springe af
liderlighed, så går sexlysten ligesom i dvale og man har ikke længere
behov/lyst til sex, forudsat at man ikke bliver fysisk pirret!

Begge dele kan beskrives lige som et stearinlys, så længe det brænder så er
lysten der, men lige så snart det går ud så.......!

Hilsen Mirian der metaforiserer lidt

Fra : Dick

Dato : 30-09-01 21:24

30 Sep 2001 15:17:29 skrev "DeepBlur" <suber_20@hotmail.com> i
dk.snak.seksualitet:

>Hvordan har i det, efter sådan en fræk tur i kanen??

Tja, som man siger: "Rigtige mænd onanerer efter samleje" !

Fra : Gitte Beyer

Dato : 13-10-01 15:21

Hej

>Tja, som man siger: "Rigtige mænd onanerer efter samleje" !

Og hvad gør rigtige kvinder så?

MVH
Gitte

Fra : Tomas O.

Dato : 13-10-01 15:14

Gitte Beyer skrev:

> Hej

> Og hvad gør rigtige kvinder så?

De er nødt til det for at få orgasme ved samleje med en 'rigtig'
mand?

--
Hilsen Tomas O. Foreningen For Flirtens Fremme:
http://www.netby.dk/Vest/Optimistvaenget/59/

Fra : Hanne L

Dato : 14-10-01 00:17

Gitte Beyer skrev i en meddelelse news:3bc84daf.7385910@news.inet.tele.dk...

Hej Gitte

> Og hvad gør rigtige kvinder så?

Jeg må, med skam at melde *GGG*, indrømme, at jeg ofte
har afsluttet seksuelt samvær med min eks med at onanere,
fordi jeg liiiige skulle have endnu en orgasme.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Rob

Dato : 14-10-01 10:43

Hej

Så han på, eller gjorde du det i skjul?

Mvh. Rob

Fra : Hanne L

Dato : 14-10-01 11:14

Rob skrev i en meddelelse news:O6dy7.140$5v1.49288@news010.worldonline.dk...

Hej Rob

> Så han på, eller gjorde du det i skjul?

Som regel så han på, andre gange gik han ud af værelset,
fordi det somme tider kan være hæmmende, at der er en,
der kigger på. Så kommer det til at tage for lang tid, fordi
jeg ikke kan koncentrere mig.

Venlig hilsen
Hanne L

PS
Er du sød at tænke over din citat- og klippeteknik.
Svar under det, du citerer, og klip det væk, du
ikke svarer på.

Fra : Straydog

Dato : 15-10-01 18:54

Hanne L skrev i meddelelsen <9qahqm$gud$1@sunsite.dk>...
>Gitte Beyer skrev i en meddelelse

>Jeg må, med skam at melde *GGG*, indrømme, at jeg ofte
>har afsluttet seksuelt samvær med min eks med at onanere,
>fordi jeg liiiige skulle have endnu en orgasme.

Det er for cool når en en pige gør det. Jeg kan huske engang hvor en eks.
onanerede 14 gange efter vi havde haft sex - jeg ved godt at man ikke må
sige det - men jeg føler mig helt vildt godt tilpas som mand, hvis det har
været så godt for hende at hun har fået bygget så meget sex lyst op i
kroppen. Jeg elsker sgu' når piger skal onanere bagefter. Tit ender det jo
også med at man selv bliver får lyst igen, og lige selv må tage en spiller,
mens man ligger der og er helt gennembanket og huden er blevt kølig af
sveden, men det er bare rart fordi man er så varm i sin udmattede krop. Så
er man afslappet og helt rolig. Det føles næsten som opium.
Stray

Fra : Tomas O.

Dato : 15-10-01 19:10

Straydog skrev:

SNIP
> [...]
> bare rart fordi man er så varm i sin udmattede krop. Så er
> man afslappet og helt rolig. Det føles næsten som opium.

JAA!! (og velkommen tilbage, godt at 'se' dig igen

Fra : Hanne L

Dato : 20-10-01 23:16

Straydog skrev i en meddelelse news:itFy7.1214$zD6.3950@news.get2net.dk...

Hej Stray

> [...]
> sveden, men det er bare rart fordi man er så varm i sin udmattede krop. Så
> er man afslappet og helt rolig. Det føles næsten som opium.

14 gange kan jeg vist ikke leve op til *SSS*, men det er rigtigt,
at behovet for onani bagefter snarere opstår af ren og skær lyst
på baggrund af det nys oplevede med kæresten, snarere end af
frustration pga mangel på tilfredsstillelse.

Jeg kender godt din beskrevne tilstand. Der findes intet bedre *S*.

Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Sott

Dato : 14-10-01 15:01

"Gitte Beyer" <gitte@beyer.nu> skrev i en meddelelse
> Hej

> Og hvad gør rigtige kvinder så?

Får en 'rigtig' mand til at give hende orgasme både
før, under og efter "samleje" - er det måske ikke
dejligt.
*smørret grin breder sig over frøkenens ansigt*

Søs

Fra : Gitte Beyer

Dato : 14-10-01 16:37

Hejsa

>Får en 'rigtig' mand til at give hende orgasme både
>før, under og efter "samleje" - er det måske ikke
>dejligt.
>*smørret grin breder sig over frøkenens ansigt*

Den løsning kan jeg godt tilslutte mig *GGG*
Er oven i købet så heldig, at jeg er i "besiddelse" af sådan et
eksemplar af manderacen ) (behøver jeg at sige, at jeg glæder mig
til senere på dagen, til efter sønnens sengetid?)

MVH
Gitte

Fra : Sott

Dato : 14-10-01 17:41

Hej Gitte :0)

> [...]
> eksemplar af manderacen ) (behøver jeg at sige, at jeg glæder mig
> til senere på dagen, til efter sønnens sengetid?)

Ja, jeg har det heller ikke let i den forbindelse *Mega-Grin*

Uhhh... uhhh... uhhh... (sex)livet er herligt!!

Tusinde knus
Søs

Fra : claus

Dato : 14-10-01 19:17

Sott <sott@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

> Får en 'rigtig' mand til at give hende orgasme både
> før, under og efter "samleje" - er det måske ikke
> dejligt.
> *smørret grin breder sig over frøkenens ansigt*

Skam sig Søs :) Den stereotyp er med til at opretholde nogle sejlivede
myter om hvad en rigtig mand og en rigtig kvinde er, måske til skade for
et godt sexliv.

Jeg citerer, hvad Puk skrev til mig for en uge siden:

Jeg tror, der er mange kvinder der mister nogle intense
oplevelser, fordi de ligger og føler sig utilstrækkelige, hvis de
ikke kommer. Fordi de oplever at det er en skuffelse for manden,
hvis de ikke kommer.

> Mænd er meget resultat- og præstationsorienterede i deres
>seksualitet.

Og det må mænd gerne være, hvis det er det som passer dem godt.
Problemet opstår når denne præstationsorientation lægges over på
kvinden. Det er jeg overbevist om, at der er meget få mænd der
gør bevidst, men det kan godt føles sådan for kvinden alligevel.

Personligt har jeg oplevet at være sammen med mænd, hvor jeg fik
langt mindre ud af det seksuelle simpelthen fordi jeg blev så
fokuseret på, at jeg simpelthen bare SKULLE komme. Ikke fordi
jeg følte, at jeg skulle komme for MIN skyld, men derimod for
hans.
Jeg har også oplevet at ligge og tude, efter jeg var kommet og
ikke fordi det var noget som rørte mig meget dybt. Næh det var
lettelse over, at jeg endelig havde præsteret det, som jeg
vidste, han highede efter. Selve orgasmen fik jeg aldrig rigtig
nydt, fordi jeg hele vejen havde følt mig.........ja næsten
presset til det. Følt at hvis jeg ikke kom, så ville jeg ikke
give ham det, han ville have og jeg ville have fejlet !! Det var
faktisk ultra ubehageligt. Selvom jeg så rent faktisk kom, så
følte jeg jo stadig, at jeg havde fejlet og at jeg lige så godt
kunne have faket det, fordi jeg overhovedet ikke fik det ud af
det, som han så troede, at jeg havde fået ud af det. Fordi hele
fokuseringen på min orgasme fra start til slut faktisk
forhindrede mig i at føle den nærhed, hengivenhed og overgivenhed
for manden, som for mig nok er det aller bedste ved sex. Den der
følelse af, at jeg overgiver mig til ham og lader mig rive med.

> Så det der med, at man føler sig som en rigtig mand, hvis
kvinden får
> det rigtig godt, skal man ikke bare nedvurdere.

Absolut ikke. Jeg kan godt forstå, at det er vigtigt og dejligt
for rigtig mange mænd. Men for mig er det meget vigtigt, at
manden heller ikke nedvurderer mit behov for at kunne slappe af
sammen med ham. Jo mere han fokuserer på min orgasme og sådan
rigtig ARBEJDER for den, som om det var et spørgsmål om at
fuldføre et marathon, desto mindre sexet bliver det. Hans fokus
på min orgasme kan ødelægge det hele for mig og uden at han
egentlig er sig det bevidst sikkert også rigtig meget for ham.

Dermed ikke sagt, at man ikke sagtens kan gøre sig umage sammen
for, at hun skal få en orgasme. Men jeg tror det er meget
farligt at gøre det uden at have snakket en del om det. Uden at
have pointeret, at selvom hendes orgasme er vigtig for ham, så er
den ikke vigtig nok til at den skal være der for ENHVER PRIS.

Det er min oplevelse, at jo mere han fokuserer og higher efter at
jeg skal komme, desto sværere bliver det for mig selv at bryde
isen og være den som starter med at snakke om det. Desto sværere
bliver det for mig, at fortælle ham at den konstante fokus på, at
jeg skal komme i virkeligheden mest af alt får mig til at føle
mig mere og mere utilstrækkelig og uaccepteret af ham for hver
gang det så ikke lykkedes.
Det kan faktisk blive så grelt at jeg faker orgasmen, simpelthen
for at undslippe presset bagefter kunne slappe af og nyde det
sexuelle, hvor jeg så måske rent faktisk ender med at få orgasme
simpelthen fordi jeg ikke længere føler det som om, jeg står midt
i et spotlight og bliver bedt om at præstere. Målt, vejet og
dømt !

> Det kan også ses i et
> positivt lys, selvom det _kan_ tolkes negativt. Jeg tror, han
>mener det
> på en god måde, selvom det kan lyde lidt karrikeret.

Helt enig. Men selvom hans intentioner kan være nok så gode, så
forhindrer det desværre ikke, at alle hans bestræbelser kommer
til at virke stik mod hensigten og dermed blot modvirker det, han
ønsker at opnå.

Det kan sammenlignes lidt med en gut som har problemer med
rejsningen. De fleste mænd vil have det lidt skidt med ikke at
kunne få pikken op at stå. Føle sig umandige og ikke særligt
maskuline. Hvis det så er noget som er generelt for ham og ikke
blot en engangsforestilling, så kan kvinden faktisk være med til
at gøre det endnu sværere for ham ved at fokusere på det i stort
omfang. Jo mere hun slår knude på sig selv, for at hjælpe ham,
jo flere forskellige ting hun gør og jo mere hun går til opgaven
med en beslutning om, at det altså bare skal lykkedes denne gang
desto mere fokus er der jo på denne deflaterede pik, og desto
mere vil han føle at der er fokus på hans manglende evne til at
få rejsning. Og det uanset at det er præcis det modsatte af,
hvad hun ønsker at opnå.

Gode intentioner er alle tiders og prisværdige. Man skal bare
være opmærksom på at de ikke nødvendigvis fører noget godt med
sig. Jo mere pres der er for at præstere, desto mere usikkerhed,
nervøsitet og distance vil der også komme ind i billedet, og i
forbindelse med orgasme er netop disse ting ikke særligt
befordrende.

Citat slut.
--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 14-10-01 20:30

Hej Claus :0)

"claus" <claus@post.dk> skrev i en meddelelse

> Skam sig Søs :) Den stereotyp er med til at opretholde nogle sejlivede
> myter om hvad en rigtig mand og en rigtig kvinde er, måske til skade for
> et godt sexliv.

Jeg er da ligeglad - hvis det bare virker for mig.
Desuden er jeg ret så resultatorienteret, jeg har vist
for mange mandlige kønshormoner i blodet *S*

> Jeg citerer, hvad Puk skrev til mig for en uge siden:

Stop festen - det er for langt.

Jeg er også ligeglad med hvordan det er for andre *fnis*
Jeg vil gerne (hvis jeg kan) have orgasme op til flere gange,
under de seksuelle udfoldelser, og jeg kan da godt tegne og
fortælle, hvis ellers tiden er til det.

Sex uden orgasme kan også være helt fint, især hvis det er
stående i silende regnvejr en efterårsaften - jeg kan nemlig
ikke stå oprejst når jeg "kommer" *hehe*.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : claus

Dato : 15-10-01 11:01

> [...]

> Jeg vil gerne (hvis jeg kan) have orgasme op til flere gange,
> under de seksuelle udfoldelser, og jeg kan da godt tegne og

Det er rart at høre, at du har det godt og er i fint humør for tiden...
Og hvis du er ligeglad med, hvordan det er for andre, hvorfor skriver du
så i gruppen???
--
hilsen claus

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-10-01 12:28

"claus" <claus@post.dk> wrote in message
> Sott <sott@pedersen.tdcadsl.dk> wrote:

> Og hvis du er ligeglad med, hvordan det er for andre, hvorfor skriver du
> så i gruppen???

jeg sidder her og undrer mig over hvorfor nogle mennesker åbenbart mener man
skal ih og åh så interesseret i andres sexliv og hvordan det udarter sig og
fungerer for at kunne skrive i denne gruppe....

personligt synes jeg det er vildt herligt at man som kvinde kan erklære sig
hamrende ligeglad med hvordan alle andre kvinder har det...... bare man ved
hvordan _jeg_ har det er det jo reelt det eneste der betyder noget....

det _kunne_ jo være de der _VED_ hvordan de kan lide det kunne give noget
videre til dem der er i tvivl..... og blot fordi de har tjek på hvordan
deres krop reagerer er det vel ikke ensbetydende med at de ikke er
interesseret i at høre om nye ting og andre erfaringer...

vi er vel alle nysgerrige og til dels interesseret i at lære nyt.... det er
vel op til den enkelte at afgøre hvilke nye ting der skal afprøves og hvilke
der ikke skal...

jeg bliver sku lidt gal når der kommer sådanne halvfærdige forsøg på at
erklære at man "ikke hører til" blot fordi man er ærlig omkring hvad der
interesserer én......
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : claus

Dato : 15-10-01 14:19

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> wrote:

> jeg bliver sku lidt gal når der kommer sådanne halvfærdige forsøg på at
> erklære at man "ikke hører til" blot fordi man er ærlig omkring hvad der
> interesserer én......

Jeg tror bare Søs har været i et lidt euforisk humør, da hun skrev det.
Der er intet i hendes foregående indlæg, der har tydet på at hun er
ligeglad med, hvordan andre har det. Det samme gælder vel også dig.
--
hilsen claus

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 15-10-01 14:27

> Jeg tror bare Søs har været i et lidt euforisk humør, da hun skrev det.
> Der er intet i hendes foregående indlæg, der har tydet på at hun er
> ligeglad med, hvordan andre har det. Det samme gælder vel også dig.

jeg er ked af at jeg tog sådan på vej.... det var ikke meningen....
men jeg mener nu stadig man kan "hvile" i sig selv og stadig være
interesseret i at debattere og deltage her i gruppen

Fra : Sott

Dato : 17-10-01 19:07

Hej Claus :0)

> [...]
>
> Det er rart at høre, at du har det godt og er i fint humør for tiden...
> Og hvis du er ligeglad med, hvordan det er for andre, hvorfor skriver du

Kunne du ikke lige have smidt en smiley på bordet, så jeg
vidste om du mente det i sjov.

Første gang skrev jeg ligeglad i betydningen, at jeg er ligeglad
med stereotyper.
Anden gang fniste jeg over det, for at vise at det ikke var ment
bogstaveligt.

Desuden kunne jeg ikke drømme om, i den seksuelle situation,
at ligge og tænke på at andre synes sex uden orgasme er fedt
- når nu jeg altså gerne vil ha' orgasme...

Så i den forstand er det vitterligt ligegyldigt, hvordan det er
for andre (i _praksis_ har det jo ingen betydning for mig, vel).

Andres meninger er ikke ligegyldige, jeg er meget interesseret
i min omverden og menneskerne i den.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Gysse

Dato : 15-10-01 23:39

Nu har jeg fulgt denne streng og undret mig, er der ingen der ville føle sig
kede af det hvis deres kæreste onanerede efter sex? Jeg ville føle mig
utilstrækkelig og spekulere på om det ikke var godt nok og ønske at han
ville ta' mig en gang til i stedet for at "gøre det selv"?

Fra : Straydog

Dato : 16-10-01 04:11

Gysse skrev i meddelelsen
<3bcb64b9$0$51369$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>utilstrækkelig og spekulere på om det ikke var godt nok og ønske at han
>ville ta' mig en gang til i stedet for at "gøre det selv"?

Jamen, det er fordi du vender det på hovedet. Hvis din kæreste onanerer
efter sex er de fordi han eller hun har haft en rigtig god oplevelse og er
100% afslappet og rolig.
Hvis det ikke havde været godt havde han/hun ikke haft lyst til at onanere.
Jeg taler bare for mig selv, men hvis jeg har haft sex i en time eller mere
så har jeg fået brugt meget energi. Jeg har næsten ikke mere tilbage, for
jeg ved at jo mere jeg kan bruge jo bedre er det for mig. Så efter rigtig
god sex så har jeg simpelthen ofte ikke lyst til at go-another-round.
Musklerne er så brugte som om man her været i træningslokalet og virkelig
gået til den. Så den jeg er sammen med kan været et hundrede procent sikker
på at hvis jeg onanerer efter så er det fordi jeg har haft virkelig god sex
og at jeg har det meget meget godt og er meget meget glad og tilfreds med at
ligge i sengen sammen med hende. Det kan være det er nogen som er
anderledes, men hvis hende jeg var sammen med kunne se ind i mig der, så
ville hun blive meget glad og føle dejligt om sig selv.

Stray

Fra : FreYa

Dato : 16-10-01 08:00

"Gysse" <bentejensen@post.tele.dk> skrev :

> Jeg ville føle mig
>utilstrækkelig og spekulere på om det ikke var godt nok og ønske at han
>ville ta' mig en gang til i stedet for at "gøre det selv"?

Du tror måske at hvis du ønsker stærkt nok, at han så vil læse dine
tanker og spørge om du vil være med?

Har man haft rigtig rigtig god sex, så vil det for nogle mennesker
betyde at de hurtigt får lyst igen. Og igen og igen... Og hvis man
ellers kan finde ud af at kommunikere i sit parforhold, og kender
hinanden (og ikke bare af navn, udseende og interesser) Ja, så kender
man sin partners bevæggrunde for at onanere, og opfatter det
poooosetivt! :)

Hvis du nu selv er dødtræt, og absolut ikke orker mere sex. Er det så
ok at han onanerer?
--
Freya

Fra : Gysse

Dato : 16-10-01 09:22

> Hvis du nu selv er dødtræt, og absolut ikke orker mere sex. Er det så
> ok at han onanerer?
> --
> Freya

Ja, det er det. Hvis jeg har sagt nej er det selvfølgelig i orden. Det er da
ikke hans skyld hvis jeg ikke lige er i humør.
Det er nu ikke aktuelt i det forhold jeg lever i nu. Jeg har bare tidligere
levet sammen med en mand hvor det udviklede sig til at blive en erstatning
for "rigtig" sex. Sex blev noget mekanisk, som kun var til for at
tilfredsstille et behov. Efterhånden gad jeg ikke "være med" og han ordnede
det så bare selv. (Er det nødvendigt at fortælle at det selvfølgelig var
begyndelsen til enden på det samliv?)

Fra : FreYa

Dato : 18-10-01 06:09

"Gysse" <bentejensen@post.tele.dk> skrev :

>(Er det nødvendigt at fortælle at det selvfølgelig var
>begyndelsen til enden på det samliv?)

Nej, det lyder godtnok røvsygt!

Og selvom jeg slet ikke har oplevet onani i den skrækkelige sammenhæng
som du beskriver, så tror jeg ubetinget på at det er rigtigt. At det
godt kan forholde sig sådan.

Jeg går ud fra at du også tror på mig, når jeg siger, at det altså
også forekommer i den sammenhæng jeg beskrev i et tidligere indlæg ;)
--
Freya

Fra : claus

Dato : 16-10-01 11:58

Gysse <bentejensen@post.tele.dk> wrote:

> Nu har jeg fulgt denne streng og undret mig, er der ingen der ville føle sig
> kede af det hvis deres kæreste onanerede efter sex?

Du kan ikke regne med, at det er det brede danske flertal, der afspejles
i denne gruppe, hvilket der heller ikke er noget forkert i. Personligt
er jeg enig med dig. Onani eller masturbation kan dog være udmærket som
krydderi i det seksuelle samvær.
--
hilsen claus

Fra : Tomas O.

Dato : 16-10-01 12:10

Gysse skrev:

> Nu har jeg fulgt denne streng og undret mig, er der ingen der
> ville føle sig kede af det hvis deres kæreste onanerede efter
> sex?

Nej for jeg ville måske blive ophidset igen og så lege mere

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 01-10-01 10:41

"DeepBlur" <suber_20@hotmail.com> wrote in message
> Hej Gruppe...
>
> Hvordan har i det dagen efter en rigtigt god gang sex?

Hvorfor først dagen efter?? *GF*

Jeg har det sådan, at jo mere sex jeg får, jo mere vil jeg ha', og det kan
kun gå for langsomt...

Derfor er det da nærmest et must at man begynder igen, lige så snart man
fysisk er klar til det.. *GF*

Fra : Deer Wolf

Dato : 01-10-01 20:12

"DeepBlur" <suber_20@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan har i det dagen efter en rigtigt god gang sex?

når erindringen jo er så frisk, så jeg vil da gerne gentage det

> da min kæreste jo lige
> har fået noget . Hun er, så at sige, ikke lige i humør ..

måske synes hun ikke det var rigtig god sex?

Deer

Fra : claus

Dato : 02-10-01 12:02

> [...]

> har fået noget . Hun er, så at sige, ikke lige i humør ..
> Hvordan har i det, efter sådan en fræk tur i kanen??

Dr. Ruth har skrevet, at optakten til næste samleje starter ved
afslutningen af det forrige (eller noget i den stil). Så hvis du er
typen, der vælter om på siden og falder i dyb søvn, eller straks
springer op, tager tøjet på og begynder en (anden) hobby eller
interesse, er det mindre sandsynligt, at du snart "får lov" igen.
Ligesom et forspil hører der et efterspil til, hvor man ligger ømt
sammen, så hun får indtrykket af at være den eneste ene og aldeles
vidunderlig, og at man ikke bare har været ude efter at få kørt svinet
af.
--
hilsen claus

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 26-10-01 02:14

On Sun, 30 Sep 2001 15:17:29 +0200, "DeepBlur" <suber_20@hotmail.com>
wrote:

>Hej Gruppe...
>
>Hvordan har i det dagen efter en rigtigt god gang sex?

tomlen op :)

>Grunden til at jeg spørger, er at jeg selv er kanon liderlig dagen efter,

hvem er ikke det ?

>hvilket godt kan være en lille smugle frustrerende, da min kæreste jo lige
>har fået noget . Hun er, så at sige, ikke lige i humør ..

tjaa hun lyder sgu lidt sær ?

>Hvordan har i det, efter sådan en fræk tur i kanen??

sjældent set bedre -

MvH
Bo