AMD 1400 in a box - køleren ?
Fra : Morten Juel

Dato : 30-09-01 10:25

Hejsa NG

Så er det tid til at skifte den gamle Athlon 700@850 ud med noget nyere HW,
men er den køler der følger med til AMD's box løsninger noget vær eller skal
man købe en global win f.eks. ?

Mvh
Morten **som lige nu har den ondeste VOS32+ køler**

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 30-09-01 11:05

Jeg kan se, du OC'er, og sådan en fyr ka bestemt ikke nøjes med en
standardblæser. 1,4'eren skal vel også ha, hvad den kan trække!
Hvis støjniveauet også har betydning, er der efterhånden kun Silverado og
alpha PAL8045 der for alvor duer.
Prøv at følge debatten i strengen AMD Thunderbird [In-A]Box" af Bachfire
postet d. 28/9 kl 5:21
Der er gode links til testsider m.m.

mvh

Jesper

Fra : Morten Juel

Dato : 30-09-01 11:50

> Jeg kan se, du OC'er, og sådan en fyr ka bestemt ikke nøjes med en
> standardblæser. 1,4'eren skal vel også ha, hvad den kan trække!
hehe havde nu overvejet at lade den køre de 1,4 men man ved jo aldrig..

> Hvis støjniveauet også har betydning, er der efterhånden kun Silverado og
> alpha PAL8045 der for alvor duer.
Lige meget hele pc'n står i lyd kasse.

> Prøv at følge debatten i strengen AMD Thunderbird [In-A]Box" af Bachfire
> postet d. 28/9 kl 5:21
> Der er gode links til testsider m.m.
tak det vil jeg så gøre )

Mvh