CUPS / HP LaserJet 1200
Fra : Jesper FA

Dato : 30-09-01 01:35

Jeg har lige fået mig en ny printer som jeg ville have til at virke sammen
med CUPS. Det gør det også delvist. Jeg kan smide tekstfiler ud på den,
printer fra webbrowseren, printer pdf filer direkte med lp kommandoen, det
eneste der bare ikke virker er ps filer, enten direkte eller pdf-filer fra
kghostview. Det bliver fint spoolet og printeren blinker for at det bliver
overført og der forsvinder fra printerkøen igen.. der kommer bare ikke
noget ud på printeren.

Jeg bruger en ppd hentet fra http://www.linuxprinting.org/. Har også prøvet
med HP's egen med ca. samme resultat.
Nogle ideer?

--
Jesper

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 30-09-01 04:21

Jesper FA skrev:

> Det bliver fint spoolet og printeren blinker for at det bliver
> overført og der forsvinder fra printerkøen igen.. der kommer
> bare ikke noget ud på printeren.

Jeg har af og til samme problem med CUPS og en LexMark 4039, så jeg
vil blive glad for en løsning her hvis nogen skulle sende dig et tip
pr email.

// Klaus

Fra : Jesper FA

Dato : 30-09-01 18:20

Klaus Alexander Seistrup wrote:

> Jeg har af og til samme problem med CUPS og en LexMark 4039, så jeg
> vil blive glad for en løsning her hvis nogen skulle sende dig et tip
> pr email.

Nu har jeg pillet ved en miliard ting uden jeg fik det til at virke og så
ligepludseligt her nogle timer efter jeg sidst stillede på noget virker
det.. så nu er jeg næsten glad.. for hvor længe holder det mon og det er
lidt trælst ikke at vide hvad problemet var.

--
Jesper

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 30-09-01 20:20

Jesper FA skrev:

> det er lidt trælst ikke at vide hvad problemet var.

Ja.

// Klaus