Hvornår er man en gammel gris (Fortsat)
Fra : Flemming Hansen

Dato : 29-09-01 23:54

Nårh, men her er der en lille fortsættelse...

Resume

Spørgsmålet startede med at lyde...Om man var en "gammel" gris, hvis man som
25 årig fandt en 17 årig...osv....

Det endte vist med jeg temmelig bevidst "afslørede" mig selv som den 25
årige, for dem der ikke havde opfattet det i første omgang.
Well

Men problemet var bla. hendes forældre...
Det er nu ikke noget problem længere...Her i aftes mødte jeg dem, og efter
en hyggelig aften hvor vi havde snakket om alting og ingenting, endte det
med jeg skulle hjem..Og da jeg gik sagde de vi ses....Hvortil jeg svarede at
det håbede jeg sandelig...Og det svarede de at jeg var mere end velkommen en
anden gang...Det tolker jeg som en positiv ting...

Så nu er jeg RIGTIGT forelsket..Og jeg er sikker på det ikke engang er
følelsen af forelskelsen jeg er forelsket i...Men pigen

-Flemming

Fra : Tomas O.

Dato : 30-09-01 10:52

hej Flemming Hansen du skrev:

SNIP

> Så nu er jeg RIGTIGT forelsket..Og jeg er sikker på det ikke
> engang er følelsen af forelskelsen jeg er forelsket i...Men
> pigen

Det var da en dejlig solstrålehistorie

--
Hilsen Tomas O. (den ene gamle gris til den anden hehe)
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen anden

Fra : Tomas O.

Dato : 30-09-01 10:54

hej Flemming Hansen du skrev:

SNIP
Lige e sidebemærkning. Der er 9 år mellem mine forældre og de har
nu været gift i 44 år

--
Hilsen Tomas O.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 30-09-01 13:42

"Flemming Hansen" <fhdk1975@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> Så nu er jeg RIGTIGT forelsket..Og jeg er sikker på det ikke engang er
> følelsen af forelskelsen jeg er forelsket i...Men pigen

Det lyder rigtigt godt - Tillykke med det og held og lykke for jer begge 2
fremover.
Kan da lige nævne, at min kæreste er 27, mens jeg bliver 40 om 10 dage - og
vi har været sammen i snart 4 år.

Hilsen Jan

Fra : claus

Dato : 30-09-01 18:00

Jan Allan Andersen <akker@ishoejby.dk> wrote:

> Kan da lige nævne, at min kæreste er 27, mens jeg bliver 40 om 10 dage - og
> vi har været sammen i snart 4 år.

Gamle gris!! :)
--
hilsen claus

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 01-10-01 14:41

"claus" <claus@post.dk> wrote in message

> Gamle gris!! :)

Du er bare misundeligt *G*

Jan

Fra : John Sahl

Dato : 01-10-01 16:25

Tjah, hvem er det så der har john@gamlegris.dk ?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA via http://www.SupportUSA.dk hver en krone tæller

Fra : claus

Dato : 02-10-01 12:02

> Du er bare misundeligt *G*

Nej. Jeg er gris'undelig!
--
hilsen claus

Fra : WeirdLabs

Dato : 01-10-01 17:25

Jah, hvornår er man det......
Jeg er selv 28 år og har flere gange været sammen med piger på 20 år uden at
der er nogen der har kikket skævt til mig af den grund, så 8 års forskel er
vist ok....
Det er nok bare snævertsynede folk der har opfundet udtrykket, så de kunne
gå rundt og være rigtigt forargede.
Hvis man selv har det fint med hvad man laver, er det vel ok !

WeirdLabs

[SNIP]

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-10-01 20:15

"WeirdLabs" <weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> wrote in message
> [...]
> gå rundt og være rigtigt forargede.
> Hvis man selv har det fint med hvad man laver, er det vel ok !

jeg synes lidt det er fint, men med forbehold.....
jeg ville personligt ikke kigge skævt til et par hvor han var 28 og hun
20...... jeg ville måske lure lidt hvis det var omvendt.... mest hvis der
var børn involveret fra pigens side, nok mest fordi jeg ikke selv ville
bryde mig om at aflevere en "pakkeløsning" til så ung en fyr..... men det er
så min personlige holdning der spiller ind her..... om hvordan _jeg_ ville
gøre....
jeg ville heller ikke kigge skævt hvis der var 15 års forskel ( hvis vi
altså snakker om voksne mennesker)........ det eneste der ville få mig til
at kigge skævt er hvis vi snakker om et forhold hvor den yngere part er så
forblændet at han eller hun ikke kan se hvis der er udnyttelse tilstede....
snakker vi rent alders mæssigt så kan jeg nævne nogle forhold hvor jeg ville
kigge underligt og måske endda blive vred....
hun er 16 og han er 27 og har barn.....
han er 17 og hun er 40 og har børn på hans alder.....
hun er 12 og han er 31 og gift, konen er gravid......
den sidste er den mest grelle jeg kan komme på men tilgængæld er den også
selvset ( ikke oplevet) første og sidste eksembel er den samme pige..
alle disse eksembler ville også virke underlig hvis kønsfordelingen var
omvendt...
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Sott

Dato : 01-10-01 21:22

Hej Weird :0)

"WeirdLabs" <weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> skrev i en meddelelse
> [...]
kunne
> gå rundt og være rigtigt forargede.
> Hvis man selv har det fint med hvad man laver, er det vel ok !

Så firkantet tror jeg ikke, man kan stille det op.
8 års forskel kan godt være for meget.

Eks.: En fyr på 18 år og en pige på 10 år...

Det har vist meget at gøre med den yngste parts alder.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Henning

Dato : 09-10-01 20:11

> [...]
at
> der er nogen der har kikket skævt til mig af den grund, så 8 års forskel

Jeg er 55 år, hvis jeg havde en kæreste på 30 år,
ville ikke ret mange sige/tænke gammel gris om
mig, men var hun 20, eller 25, ja måske 29 3/4 år,
ville mange nok tænke "gammel gris"

Hvorfor er kvinder med yngre kærester så ikke "en
gammel so"? Men jeg fornemmer alligevel, at der
ses lidt skævt til de forhold, hvor kvinderne er 5-
10 eller flere år ældre, så begynder bemærkninger
som "kuvøse-guf" at hviskes i krogene?

MVH
Henning, hvis første kone var ældst (4 år)

Fra : Esben

Dato : 09-10-01 21:31

Henning <h2m@madsen.mail.dk> wrote:

[SNIP]
> [...]
> ses lidt skævt til de forhold, hvor kvinderne er 5-
> 10 eller flere år ældre, så begynder bemærkninger

Se, da jeg var 17 og var kæreste med en på 26, kiggede hendes veninder
noget skævt. Men da jeg var 27 og sammen med en på 41 var der ikke ret
mange kommentarer til det. Miljø-forskel var i hvert fald vigtigere...

kh esben

Fra : Hanne L

Dato : 14-10-01 00:09

Henning skrev i en meddelelse news:3bc34c8b$0$42013$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Kære Henning *S*

> Jeg er 55 år, hvis jeg havde en kæreste på 30 år,
> ville ikke ret mange sige/tænke gammel gris om
> mig, men var hun 20, eller 25, ja måske 29 3/4 år,
> ville mange nok tænke "gammel gris"

Jeps, det tror jeg også.
Hvis man vender den om, kunne de ligeså godt sige,
hun havde faderkomplekser *GGG*.

> [...]
> ses lidt skævt til de forhold, hvor kvinderne er 5-
> 10 eller flere år ældre, så begynder bemærkninger

Min bror kaldte mig børnelokker, da jeg som 26-årig
havde en kæreste på 21 år.

> MVH
> Henning, hvis første kone var ældst (4 år)

Kærlig hilsen
Hanne, der som regel har kærester, der er 5 år yngre *S*.

Fra : Henning

Dato : 19-10-01 09:38

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote in message
> Henning skrev i en meddelelse

Hej Hanne

> Kærlig hilsen
> Hanne, der som regel har kærester, der er 5 år yngre *S*.

Det er da også det mest relevante, for medens mænd topper
seksuelt i midten af 20 erne, gør kvinderne det i 30 erne,
så for at passe sammen på også det område, burde alle
kvinder i 30 erne, have mænd på 20-29 år, der er så
bare den ting der heder modenhed, men i følge mange
kvinder, bliver mænd jo aldrig modne *GGGG*

Kærligst

Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 19-10-01 09:51

Henning skrev:

SNIP
> bare den ting der heder modenhed, men i følge mange
> kvinder, bliver mænd jo aldrig modne *GGGG*

Heldigvis da, nogen skal jo lære alle de der 'alvorlige' kvinder
at lege

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Hanne L

Dato : 19-10-01 19:46

Henning skrev i en meddelelse news:3bcfe74e$0$1927$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Hej Henning *S*

> [...]
> bare den ting der heder modenhed, men i følge mange
> kvinder, bliver mænd jo aldrig modne *GGGG*

Du har da bare sååååå meget ret *GGGGG*.

Men der er nu stor forskel på at være kæreste med en på
21, når man som kvinde er 26, og så på nu, hvor jeg var 50
og Henrik 45. I den alder mærkes forskellen ikke lige så
meget.

Knus
Hanne