Visitkort
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 29-09-01 16:18

Hej,

Jeg overvejer lidt at få lavet nogle visitkort, jeg skal max. bruge 50 stk.

Jeg har kigget på visitkort.jubii.dk, som har 50 stk. til 99 kr. Er det en god pris?
Kender nogen "kvaliteten" på disse kort?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-09-01 18:12

In article <3bb5e620$0$80737$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Rasmus
Nielsen wrote:

> Jeg overvejer lidt at få lavet nogle visitkort, jeg skal max. bruge
> 50 stk. Jeg har kigget på visitkort.jubii.dk, som har 50 stk. til
> 99 kr. Er det en god pris? Kender nogen "kvaliteten" på disse kort?

Pris og kvalitet svarer vel til hvad du kan trække i en automat på
Hovedbanegården. Gør op med dig selv om det er tilstrækkeligt til dit
behov.

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 29-09-01 18:32

> Pris og kvalitet svarer vel til hvad du kan trække i en automat på
> Hovedbanegården. Gør op med dig selv om det er tilstrækkeligt til dit
> behov.

Har du set kortene fra Jubii i virkeligheden?
På billederne synes jeg de ser proff. ud, og det er det billigste jeg kan finde...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 30-09-01 01:11

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> Har du set kortene fra Jubii i virkeligheden?
> På billederne synes jeg de ser proff. ud, og det er det billigste
jeg kan finde...

Med den sans for detaljen regner vi med ikke senere end næste år at se
dig i spidsen for et nyt top-500 selskab

Niels

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 30-09-01 09:24

> Med den sans for detaljen regner vi med ikke senere end næste år at se
> dig i spidsen for et nyt top-500 selskab

Det regner jeg heller ikke med at blive :) Men er der ikke nogen der kan
forklare hvad der helst præcist er galt med dem??? Jeg synes altså de ser
okay ud, og der står at de minimum er ligeså god kvalitet som dem fra et
konventionelt trykkeri...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 30-09-01 21:54

In article <3bb6057d$0$218$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Rasmus
Nielsen wrote:

> Har du set kortene fra Jubii i virkeligheden? På billederne synes
> jeg de ser proff. ud, og det er det billigste jeg kan finde...

Sammenligningen med maskinen på Hovedbanegården var faktisk ikke ment
så flabet og nedladende som det måske kunne tolkes. Mit budskab var,
at jeg ikke kender til Jubiis visitkort, men at de sikkert er fine,
hvis du er tilfreds med noget standard og ikke er kritisk med
detaljerne.

Nå ja... og så handler det altså om sølle 100 kr. En farlig ting ved
virksomhedsøkonomi er at bruge for lang tid på at overveje
småting...

-j

Fra : darkh

Dato : 29-09-01 18:45

Firmaet fra nedenstående link forærer 250 visitkort væk, hvis det skulle
have nogen interesse. Du skal selv betale for forsendelsen (ca. 8$).
Kvaliteten er udemærket.

http://www.vistaprint.com/vp/home.asp

mvh
Jesper

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 29-09-01 19:16

Kan man se forskel på dem og visitkort fra danske trykkerier?

Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : BMA-Data

Dato : 01-10-01 21:30

On Sat, 29 Sep 2001 20:16:21 +0200, "Rasmus Nielsen"
<postmaster@rasmusn.dk> wrote:

>Kan man se forskel på dem og visitkort fra danske trykkerier?

Det ved jeg ikke, om man kan. Jeg kender ikke de billige udgaver her
fra DK.

MEN - det skal lige siges, at med mindre man betaler ekstra, er der
reklame for vistaprint.com på bagsiden.

Men ellers er de ok - og til en tilpas billig pris til, at jeg ikke
tænkte de "store tanker" inden jeg prøvede dem.

Det er ikke glitter - men mileskridt fra en lap, med et stempel på (og
ja - det er set!)

--

Mvh.

BMA-Data
http://www.bma-data.dk

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 30-09-01 11:37

Kvaliteten er udemærket, men designet måske ikke så professionelt - og uden
firmaets eget logo på kortene kan det virke lidt "billigt".
De er fine til privat brug, men jeg må indrømme at vi bruger et trykkeri til
erhvervsbrug.

Jeg kan anbefale Odense Tryk ApS til visitkort, og i øvrigt alt andet tryk.
De har fine priser på "små oplag", og det er jo en herlig ting i dette
papirløse samfund hvor vi ikke længere bestiller 25.000 kuverter af gangen.

Mvh
Thomas
www.CallBack.dk

Fra : Tope

Dato : 30-09-01 16:40

Hej Rasmus,

Mine visitkort er fra jubii og ganske mange mennesker synes de er helt ok.

Javist kan man få mere professionelle visitkort, men så er de altså også
dyrere.

Jeg er ihvertfald tilfreds indtil videre.

Med venlig hilsen

Torsten Taagefeldt

http://www.totem.dk

Fra : alwresuihalert

Dato : 01-10-01 17:34

snip
> [...]
>
> Javist kan man få mere professionelle visitkort, men så er de altså også

Javist kan man lave mere professionelle hjemmesider, end hvis man selv
bruger et par timer i selskab med Frontpage...

Kunne ikke lade være...

Fra : Totem

Dato : 09-10-01 13:43

Øv - jeg ka' da ikke li' at du ikke ka' li' min hjemmeside. Jeg ved godt
nogen synes, at Frontpage ikke er ok til at lave en hjemmeside i, men nu er
mit firma jo heller ikke på størrelse med Danske Bank og så er det vel ok,
at bruge et program, som nemt og hurtigt kan lave det man skal bruge. der er
ihvertfald mange som roser hjemmesidens indhold og det er da det vigtigste
synes jeg.

Med venlig hilsen
Torsten Taagefeldt

http://www.totem.dk

d. 10/01/01 18:34 skrev alwresuihalert på
liasueyrfhalsiujkerh@kjshedfksj.com i artiklen 9pa5u0$80s$1@sunsite.dk:

Fra : bito@tdcadsl.dk

Dato : 16-11-01 14:06

> [...]
god pris?
> Kender nogen "kvaliteten" på disse kort?

Det er godt nok lidt sent, jeg kommer ind i tråden, som jeg dog har læst op
til dato. Der er sjovt nok ikke en eneste, der er kommet med forslag om at
lave visitkortene selv.

Avery har A4 ark med 10 visitkort pr. ark., 25 ark pr. mappe. Der er typerne
L7413 og J8414 til henholdvis for laserprintere og blæksprutter.
Udstandsning er ikke ens for de 2 typer, så et layout lavet for f.eks.
lasertypen passer altså desværre ikke til typen for blæksprutter (InkJet).

De fleste tekstbehandlingsprogrammer har templates for alle Avery's
etikettyper eller kan rekvireres gratis - selvfølgelig lige med undtagelse
af Aldus PageMaker, de desværre ikke understøtter. Har forsøgt at spørge i
USA, men de er tilsyneladende meget ukammerater.

Alt i alt, så er man således selv herre over sit layout, sine fonts, streger
og andre gimmicks til det ønskede resultat, og pointen er, at det er
velegnet til de mindre oplag - og så kan jo altid gå ind og rette, hvis man
får andre, gode idéer.

Mvh
Karsten Jensen

Fra : pfa

Dato : 31-12-01 04:48

kvalitiet er udmærket men hvis du har et lange email adresse eller andre
tekst kan det være et plads problem

Fra : René I. Petersen

Dato : 31-12-01 13:44

prøv ellers her

www.quickprint.dk

prisen er ok, og kvaliteten og levering er i orden.

Jeg har selv købt visitkort der, og har været godt tilfreds.

Mvh René

OBS: for at komme nogle i forkøbet, kan jeg oplyse, at jeg IKKE arbejder der
eller har andre økonomsike interesser i firmaet.