Basic og ruller
Fra : Michael Frederiksen

Dato : 29-09-01 13:15

Hej folkens...

jeg tænkte på, hvor tunge ruller kører andre folk med på kun afdroslede
scootere..

jeg har en SFX med basic og 8g ruller, men de er for tunge.. vil det mon
være for lidt at gå ned i 6g??

Og en ting til, er leo vinci gode.. de koster trods alt 140,- holder de
længere end f.eks RMS (som jeg kører med nu)

pfh tak

--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ 65 Km/t

Fra : RpR

Dato : 29-09-01 14:06

> Og en ting til, er leo vinci gode.. de koster trods alt 140,- holder de
> længere end f.eks RMS (som jeg kører med nu)

Leo Vinci's ruller er faktisk dem jeg har haft der har holdt længst, det
skal de ha' ros for =)

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : LaLLe

Dato : 30-09-01 20:31

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message

> Leo Vinci's ruller er faktisk dem jeg har haft der har holdt længst, det
> skal de ha' ros for =)
Tror også de er gode. Hvis de bare kunnelevere til Gilera. Der er ihvertfald
ikke nogen forhandlere i Viborg, som kan sælge dem med de rigtige
dimensioner.
Nederen når man har to sæt til at ligge. De skulle vist passe til SFX, men
jeg er ikke sikker

Fra : PALLE FREDERIKSEN

Dato : 03-10-01 16:37

> [...]
> dimensioner.
> Nederen når man har to sæt til at ligge. De skulle vist passe til SFX, men

hmm lidt nederen at de holder godt.. har lige købt et par 6.7g men de er
lige lette nok.. den går fra 0 til ca 5000 o/m på ingen tid.. skulle nok ha
teget et par 7.2 g istedet.... nå de blir vel slidt op på et tidspunkt!!

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 03-10-01 16:41

PALLE FREDERIKSEN wrote:

> nå de blir vel slidt op på et tidspunkt!!

Du gider vel for fanden ikke køre rundt med for lette ruller da?!

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 03-10-01 18:18

"Simon D. Hansen" <Sputte@Mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du gider vel for fanden ikke køre rundt med for lette ruller da?!

hmm jeg ved sq ikk om de dicideret er for lette.. den pisker bare meget
hurtigt op i omdrejninger.. den kører sådan set fint nok.. men jeg skifter
dem nok snart, synes bare 140,- er mange penge at smide ud af vinduet...
desuden griner min far nok lidt af mig hvsi jeg skifter dem igen

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 03-10-01 18:25

Michael Frederiksen wrote:

> synes bare 140,- er mange penge at smide ud af vinduet...

Vi andrer køber dem hos Scooter-racing.dk og sparer 90,- - Det kunne du jo
evt. oxo gøre.

> desuden griner min far nok lidt af mig hvsi jeg skifter dem igen

Hvorfor fan sq han det? Jeg har da præsteret at prøve fire sæt ruller på en
aften, uden at høre noget for det. Man skal jo finde dem der passer præcist
på.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 03-10-01 18:31

> Vi andrer køber dem hos Scooter-racing.dk og sparer 90,- - Det kunne du jo
> evt. oxo gøre.

De 8g jeg er fra scooter racing.. synes de er blevet kantede rimelig
hurtigt!!
ca 2000 km, har hørt godt om leo vinci rullerne, så jeg ville prøve dem...

> [...]
en
> aften, uden at høre noget for det. Man skal jo finde dem der passer

Min far griner altid af mig når jeg rodder med snallerten... "den kører
stærkt nok.. den må ikke kører mere end 30 alligevel" bahh, forældre..

Fra : [UC]Rapperand

Dato : 03-10-01 18:45

> Min far griner altid af mig når jeg rodder med snallerten... "den kører
> stærkt nok.. den må ikke kører mere end 30 alligevel" bahh, forældre..

Hehe...

Michael, har du egentlig ICQ?

Rasmus

Fra : Michael Frederiksen